نمایندگی پخش و فروش میوه خشک موژان

از آنجایی که امروزه نمایندگی فروش میوه خشک می تواند فعالیت های گسترده ای داشته باشد بنابراین بهتر است قبل از ایجاد آن، شرایط لازم را برای تاسیس نمایندگی بدانید. اغلب مسئله ای که در خصوص میوه خشک مطرح است، ایجاد شرایطی ایده آل به منظور فروش گسترده این محصولات است. زیرا آنچه که در این حوزه از اهمیت زیادی برخوردار است صرفا محدود به تولید یک محصول با کیفیت نیست. بنابراین فراهم آوردن شرایط ایده آل برای پیدا کردن بازار فروشی وسیع، از نکات مهم این امر به حساب می آید. به خاطر همین برای موفقیت بیشتر مشتریان حوزه فروش خود را بشناسید و با راهکارهایی مفید و استاندار باعث جذب تعداد زیادی مشتری و مصرف کننده شوید.

 

نمایندگی فروش میوه خشک چگونه است؟

وقتی یک شرکت که در محدوده تولید میوه خشک فعالیت دارد بسیارمهم است که محصولاتشان را سریعتر و به آسانی به فروش برساند. پس بهتر است در همین زمینه اقدام به ایجاد نمایندگی فروش میوه خشک کنند. البته می توان گفت بدلیل توسعه فعالیت ها در فضای اینترنت و دسترسی راحت تر مردم به آن، فرصتی مناسب برای ارائه خدمات بهتر برای فروش محصولات بوجود آمده است. نحوه کار کردن یک نمایندگی فروش به این شکل است که در محدوده ای خاص، خود نماینده فروش مسئول فروختن و ارائه اطلاعات فروش به دیگران است. امروزه بسیاری از شرکت های فعال در زمینه مواد غذایی، محصولات تولیدی خود را بوسیله همین نمایندگی های فروش به بازار ارائه می دهند.

 

ویژگی های نمایندگی فروش از طریق اینترنت

همانطور که قبلا هم گفته شد یکی از راه های مفید و آسان برای فروش محصولات ایجاد نمایندگی فروش میوه خشک در بستر فضای مجازی و اینترنت است. استفاده از این روش ها دارای ۲ نکته مثبت است که در ادامه بصورت مختصر هر یک را عنوان می کنیم.

  • یکی از ویژگی های عالی در ایجاد نمایندگی فروش محصولات بوسیله اینترنت، برقراری رابطه سریعتر با خود تولید کننده و تاجران میوه خشک است. بنابراین از طریق روش اینترنتی می توانید راحت تر محصول میوه خشک خود را بوسیله کارشناسان با تجربه، خرید و فروش کرده و با این افراد در ارتباط باشید.
  • مزایای دیگر نمایندگی میوه خشک در فضای اینترنت خرید محصولات با قیمتی متعادل و ارزانتر توسط مصرف کنندگان و مشتریان است. در این روش، بدلیل اینکه می توانید آسان تر اطلاعات مورد نظر را در زمینه میوه خشک موردنظر پیدا کنید، پس باید سریع آن را خریداری کرده و حتی قیمتی کمتر از خود بازار برای آن پرداخت کنید. البته اگر کمی بیشتر دقت کنید می بینید که نمایندگی میوه خشک بصورت اینترنتی، باعث کاهش زمان در جستجو و ارسال سریع محصول به دست مشتریان می شود.

 

صادرات میوه خشک به بازارهای جهانی

برای توسعه کسب و کار و تولید محصولات بوسیله نمایندگی فروش میوه خشک در صادرات باید برند و بسته بندی منحصر به فرد، برای فروش بهتر در نظر بگیرید. بنابراین، می توانید همزمان از فروش میوه های خشک بصورت انبوه و فله ای نیز استفاده کنید. البته در این زمینه بسیاری از شرکت ها برای میوه خشک هایی که به بازار ارائه می دهند، تارگت فروش برای آن در نظر می گیرند. این نوع تارگت ها می توانند دلاری، ریالی و حجمی باشد. درنظر بگیرید که این تارگت ها باید براساس میزان مصرف کشور مورد نظر و قراردادی که با آن بسته اید تعیین شوند. براین اساس می توانید بعنوان تشویق تخفیف هایی برای خریداران خود در نظر گرفته و انگیزه آنها برای تمدید همکاری را تقویت کنید.

 

میوه خشک های مناسب برای صادرات

اکثر شرکت ها می توانند به وسیله ایجاد نمایندگی فروش میوه خشک در داخل کشور یا کشورهای خارجی به فروش بیشتر محصولاتشان در بستری امن فعالیت کنند. ناگفته نماند که برای تولیدات به خارج از کشور باید به نرخ ارز نیز دقت کنید. از پرفروش ترین میوه های خشک می توان موارد زیر را نام برد:

  • هلو و آلو خشک مخصوص صادرات
  • کیوی خشک شده صادراتی
  • توت فرنگی و توت خشک ویژه برای صادرات
  • خرمالو خشک شده صادراتی
  • سیب خشک شده برای صادرات
  • گلابی اعلا خشک صادراتی
  • پرتقال خشک مخصوص صادرات

 

انواع بسته بندی نمایندگی فروش برای میوه خشک

  • بسته بندی در ظروف چوبی
  • چیدن میوه خشک در ظرف هایی از جنس پلاستیک
  • بسته بندی پاکتی محصول بمنظور نمایندگی فروش میوه خشک
  • چیدمان میوه های خشک در چندین ظرف

برای مشاوره و خرید میوه خشک با مشاورین موژان در تماس باشید.