آموزش, راهنمای خرید

میوه خشک حبه ای چیست و چگونه تولید میشود و قیمت آن به چه عواملی بستگی دارد؟

میوه خشک حبه ای

آخرین بروز رسانی ۱ مرداد, ۱۴۰۱ توسط تحریریه موژان

در مقاله میوه خشک حبه ای ، روش تولید و طرز تهیه میوه خشک حبه ای، قیمت و خرید آن، حبه میوه استوایی، میوه خشک مکعبی  آشنا می‌شوید. با فروشگاه اینترنتی موژان همراه باشید.

میوه حبه ای در واقع خشک شده میوه است که در قالب مکعب‌های کوچک هستند و بعنوان حبه میوه خشک شناخته می‌شوند؛ از بهترین انتخاب‌های پذیرایی مهمانان ایرانی است. ایرانی‌ها، مردمانی با پیشینه کشاورزی و باغ‌داری هستند. میوه جزء جدایی ناپذیر خانه‌ها و مهمانی‌های ایرانیان است. با توجه به جایگاه میوه، راهکاری برای ماندگاری زیاد آن ضمن حفظ کیفیت پیدا کردند و آن، خشک کردن میوه بود. بهترین حالت میوه برای خشک کردن و نگه‌داری، تهیه چیپس یا حبه (مکعب) آن است. شیوه خشک کردن میوه در کیفیت نهایی آن تاثیر دارد. تولیدی میوه خشک موژان با ابزار و تجهیزات مدرن بهترین میوه‌های خشک را تهیه می‌کند. اگر تا به‌ حال مزه آن را تجربه نکرده‌اید؛ به شما توصیه می‌شود، امتحانش کنید به طور حتم مشتری دائم خواهید شد!

میوه خشک حبه ای چیست؟

میوه خشک شده در میان ایرانیان رواج داشته و هر منطقه‌ای با توجه به فرهنگ و ذائقه‌شان میوه‌های خاصی را خشک می‌کنند.  یکی از شکل‌های مناسب برای خشک کردن، قالب‌های مکعبی کوچک است که به آن حبه نیز می‌گویند. میوه خشک شده، فواید و خواص زیادی را دارا است، زیرا با خشک کردن، حجم میوه کاهش یافته و همه فواید و ویتامین‌های آن، در اندازه کوچک‌تری جمع شده است. اگر میوه را به صورت برش‌های مکعبی، به تکه‌های مختلف تبدیل کنیم سپس آن را خشک کنیم؛ میوه خشک حبه ای یا همان حبه میوه خواهیم داشت.

حبه میوه چیست

حبه میوه راهی برای داشتن میوه در همه روزهای سال

هر میوه خواص خاص خود را دارد و همه روزهای سال موجود نیست، ضمنا بعضی از میوه‌ها فقط در مناطق خاصی رشد می‌کنند. هنگامی‌که حبه میوه در فصل خود میوه تهیه شود، کیفیت بالایی خواهد داشت و به دلیل ماندگاری بالا، می‌تواند در همه ایام سال کیفیت خود را حفظ کند. موژان مرکزی برای تهیه انواع میوه‌های خشک با ضمانت بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد.

روش تولید و طرز تهیه میوه خشک حبه چگونه است؟

میوه خشک حبه از میوه خشک تهیه می‌شود؛ مراحل تولید میوه خشک حبه به این صورت است:

  1. میوه خشک را آماده کنید.
  2. با دستگاهی مانند مخلوط کن، کاملا آن را خرد کنید.
  3. برای چسپندگی و کنار هم ماندن پودر میوه، از بعضی خوراکی مجاز استفاده کنید.
  4. اکنون آن را در قالب‌های مکعبی قرار دهید.
  5. مرحله انتهایی، خشک کردن مکعب‌ها برای حفظ شکل آن‌هاست.
  6. از خوردن یا فروختن حبه میوه لذت ببرید. برای داشتن کیفیت بهتر، آن را از موژان تهیه کنید؛ از طبیعی بودن آن، اطمینان داشته باشید.

طرز تهیه میوه خشک حبه ای

 

قیمت و خرید میوه خشک حبه به چه عواملی بستگی دارد؟

برای تهیه میوه خشک، به خرید میوه آن نیازمند هستید. کیفیت برای‌تان مهم است؟ پس میوه خوب و با کیفیت را برای خشک کردن تهیه کنید. به دنبال بهترین کیفیت هستید؟ به ابزار آلات، تجهیزات و طرز درست خشک کردن، نیازمندید. موژان با بستن قرارداد خرید میوه باغ‌داران، بهترین و مرغوبترین و تازه ترین میوه را تهیه می‌کند؛ چون میزان خریدش بالاست، قیمت تمام شده کمتر می‌شود. حرفه موژان، تهیه و فروش میوه خشک است؛ پس تجهیزات و شیوه مناسب خشک کردن را به‌کار می‌برد. برای همین بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را دارد. برای خرید تماس بگیرید.

 

حبه میوه استوایی

حبه میوه اگر از میوه‌های استوایی تهیه شود، به آن حبه میوه استوایی می‌گویند. میوه‌های استوایی مثل آناناس، نارگیل، پاپایا و… فواید زیادی دارند. این میوه‌ها در استوا رشد می‌کنند، در همه ایام سال وجود ندارند. حبه میوه استوایی ویتامین‌ها، فواید و خاصیت‌های زیادی دارد؛ برای مثال: بهبود سرماخوردگی، افزایش سلامتی، تقویت بدن و… از فواید آن است.

حبه میوه خشک استوایی

میوه خشک مکعبی

میوه‌های خشکی که به شکل مکعب تهیه می‌شوند، میوه خشک مکعبی نام گرفته‌اند. چرا میوه خشک را به صورت مکعبی تهیه می‌کنند؟ برای پذیرایی از مهمان، نگه‌داری، داشتن شکل و ظاهر زیبا مکعب را انتخاب کرده‌اند. از طرفی خوردن مکعب‌ها راحت است، شبیه قند و شکلات هستند و حتی به‌جای آن‌ها استفاده می‌شوند.

چیپس میوه حبه

همه چیپس‌های چی‌توز را می‌شناسید که با موتورش در سیما، یکه‌تازی می‌کند؛ چیپس ما را به‌یاد سیب‌زمینی‌ می‌اندازد. برش میوه‌ها به‌ حالت نازک و شبیه چیپس‌های چی‌توز قسمتی از فرایند تهیه چیپس میوه حبه است.

 قیمت روز انواع خشکبار میوه و میوه خشک حبه ایی

برای مشاهده قیمت روز میوه خشک حبه ایی از این لینک اقدام کنید.در زیر قیمت روز کامل تمام خشکبار میوه آمده است.

[table id=1 datatables_fixedheader=top /]

[table id=2 datatables_fixedheader=top /]

به نظر شما چرا میوه خشک حبه ای(حبه میوه خشک)داریم؟

میوه‌ها طعم‌های متفاوتی دارند. برای نگه‌داری بلند مدت آن‌ها از شیوه خشک کردن استفاده می‌شود. هر میوه برای داشتن بهترین طعم و مزه، شیوه خاص خشک کردن خود را دارد. بعضی از آن‌ها به صورت حبه مزه‌ بهتری دارند. بعضی از آن‌ها مکعبی دارند. دلیل تفاوت شیوه خشک کردن، کسب بهترین کیفیت و طعم از میوه‌هاست.تجربه استفاده از کدام میوه خشک را دارید؟ برای‌ما از تجربه‌ خود بگویید.

طرز تهیه میوه خشک مکعبی

در بخش‌های قبل مراحل طرز تهیه میوه خشک حبه ای را به صورت اجمالی بررسی کردیم. با این حال هنوز نکاتی وجود دارند که تهیه بهترین میوه خشک حبه ای، مستلزم دانستن آن‌هاست. از این رو در ادامه مهم‌ترین مسائلی را که باید در زمینه طرز تهیه چیپس میوه حبه ای بدانید بررسی می‌کنیم.

نکات بهداشتی در طرز تهیه چیپس میوه خشک حبه‌ای

برای داشتن یک حبه میوه سالم، بهتر است به نکاتی که در این‌جا به آن‌ها اشاره می‌کنیم توجه داشته باشید. به رعایت این نکات در تمام مراحل تهیه حبه میوه خشک پایبند باشید در نهایت یک میان‌وعده لذیذ و بهداشتی داشته باشید.

خشک کردن میوه

اولین موردی که نباید از آن غافل بود، خشک کردن میوه به شکلی استاندارد است. اگر میوه‌ها را در فر خشک می‌کنید، بهتر است دما را تا حد ممکن پایین نگه دارید و به آن‌ها زمان کافی برای خشک شدن بدهید. باقی ماندن آب در میوه باعث می‌شود مدت زمان ماندگاری آن پایین آمده و دچار خرابی شود.

اگر از روش آفتاب خشک استفاده می‌کنید، حتماً میوه را در محلی قرار دهید که در معرض آلودگی هوا و گرد و خاک نباشند. برای جلوگیری از نشستن حشرات بر روی میوه‌ها، روی سینی را با یک پارچه توری بپوشانید.

طرز تهیه میوه خشک حبه ای بدون افزودنی

در برخی از دستورالعمل‌ها برای تهیه حبه میوه خشک استوایی و دیگر حبه‌های میوه، توصیه‌ای اشتباه به خوانندگان شده است. این توصیه اشتباه گذاشتن میوه‌ها پیش از خشک کردن در مخلوط آب و شکر است.

در این طرز تهیه میوه خشک مکعبی، حبه میوه خشک شیرین‌تر خواهد بود. این شیرین‌تر شدن با افزایش قند حبه میوه همراه بوده و آن را از یک میان‌وعده‌ی مغذی به یک خوراکی مضر برای سلامتی‌تان تبدیل خواهد کرد. چرا که میوه‌ی خشک به خودی خود قند زیادی دارد و افزودن شکر می‌تواند این موضوع را تشدید کند.

البته گاهی برای حفظ ظاهر شفاف و تازه‌ی میوه می‌توان آن‌ها را پیش از خشک شدن در محلول آب و آبلیمو قرار داد. هم‌چنین با توجه به ذائقه‌ی خود می‌توانید افزودنی‌های سالمی هم‌چون دارچین را پس از مخلوط کردن میوه‌ها به آن اضافه کنید.

 طرز تهیه چیپس میوه حبه ای مخلوط

یکی از انتخاب‌هایی که پیش روی شماست، تهیه حبه میوه‌ای با ترکیبی از میوه‌هاست. برای این منظور می‌توانید پس از طی مرحله خشک شدن میوه‌ها، آن‌ها را با هم در مخلوط کن بریزید و با هم ترکیب کنید.

البته بهتر است توجه داشته باشید که همه‌ی میوه‌ها را نمی‌توان با یکدیگر ترکیب کرد و بهتر است میوه‌ها را بر اساس طعم‌شان با هم مخلوط کنید.

حبه میوه خشک استوایی

یکی از انواع بسیار محبوب میوه خشک، میوه‌های خشک استوایی هستند. اگر تهیه‌ی این میوه‌ها در بازار برایتان سخت است، می‌توانید با خرید میوه خشک استوایی اقدام به تهیه حبه میوه کنید. میوه‌های خشک استوایی در بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی یا به صورت فله‌ای در بازار قابل خریداری هستند.

خرید حبه میوه طبیعی

آن‌چه خواندید نگاهی به طرز تهیه میوه خشک حبه ای بود. بدون شک برای تهیه بهترین حبه میوه خشک، نیاز به تکرار و تمرین خواهید داشت. کاملاً طبیعی‌ست که در اولین تلاش‌های خود به مطلوب‌ترین نتیجه نرسید.

دلیل اشتیاق اغلب افراد برای یادگیری طرز تهیه میوه خشک مکعبی، علاقه آن‌ها به خوردن میان وعده‌ای طبیعی‌ست. چرا که بخش زیادی از محصولاتی که در بازار عرضه می‌شوند، با استفاده از افزودنی‌ها تولید می‌شوند. اما اگر شما به دنبال خرید حبه میوه طبیعی هستید، تنها چند کلیک با دریافت بهترین حبه میوه خشک بازار فاصله دارید.

برای این کار کافی‌ست سری به فروشگاه ما زده و از انواع محصولات میوه خشک و حبه میوه دیدن کنید. حبه میوه خشک موژان با استفاده از تازه‌ترین میوه‌ها و استانداردترین شیوه‌ها تولید می‌شود.

تولید و پخش انواع خشکبار میوه حبه

فروشندگان و افراد بسیاری هستند که در سراسر ایران اقدام به فروش میوه خشک حبه ای می‌کنند؛ اما به دلیل اینکه تشخیص حبه میوه اصل از تقلبی برای افراد ممکن است سخت باشد  بنابراین بهتر است که این محصول را از مراکز معتبر و مناسب خریداری نمائید تا میوه خشک حبه ایی کاملا ارگانیک و بدون هیچ گونه مواد افزودنی دریافت نمائید.

یکی از بهترین مراکز برای انواع حبه میوه خشک، سایت موژان است. این مرکز  سابقه طولانی در زمینه تولید و صادرات انواع میوه خشک دارد که انواع محصولات خشکبار را با بهترین قیمت به بازار ایران و جهان عرضه می‌دارد. اگر به فکر خرید این محصول یا محصولات مشابه به قیمت مناسب و با کیفیت صادراتی و درجه یک هستید می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های زیر  با صنایع غذایی موژان در ارتباط باشید تا این محصول را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن دریافت کنید.

موبایل: ۰۹۱۲۵۱۳۶۵۵۹

کارخانه: ۰۲۱۵۶۳۹۱۹۳۶

 

۱,۵۴۴
https://mojan-co.com/?p=9299
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها