تجارت, راهنمای خرید

قیمت میوه خشک فله‌ای

قیمت میوه خشک فله

آخرین بروز رسانی ۱۷ فروردین, ۱۴۰۲ توسط تحریریه موژان

خرید میوه خشک فله‌ای

میوه خشک، یکی از خوراکی‌های خوشمزه و البته مقوی‌ای است که طرفداران بسیاری نیز دارد. میوه خشک به اشکال مختلفی از جمله بسته بندی شده، کادویی و فله به فروش می‌رسد. این تنقلات پر فایده، به یکی از اجزای سبد خرید بسیاری از خانواده‌ها تبدیل شده‌اند. چنین خانواده‌هایی سعی می‌کنند میوه خشک را به صورت فله و به صرفه تهیه کنند. در این مطلب قصد داریم در رابطه با میوه خشک فله و جوانب مختلف آن اطلاعاتی را ارائه دهیم، پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

[table id=1 datatables_fixedheader=top /]

[table id=2 datatables_fixedheader=top /]

فروش میوه خشک فله

میوه خشک فله پس از تولید در کارخانه میوه خشک کنی موژان، به صورت عمده و جزئی به دست مشاریان عزیز می‌رسد. عرضه‌ی این محصولات به صورت اینترنتی و نیز حضوری انجام می‌شود. هم‌چنین شما می‌توانید برای خرید میوه خشک فله به درب کارخانه موژان به نشانی رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، خیابان ارغوان ۴، پلاک B مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. شرکت‌های فروش میوه خشک، آن را در بسته‌بندی‌های شکیل و استاندارد به فروش می‌رسانند. در ادامه نکاتی در مورد خرید انواع میوه خشک ذکر شده است پس با موژان همراه باشید.

خرید میوه خشک فله

برای خرید میوه خشک فله باید به نکات مختلفی توجه کنید که قیمت یکی از آن‌هاست. در بخش‌های بعد کمی مفصل‌تر درباره‌ی قیمت حرف خواهیم زد و عوامل موثر بر روی قیمت میوه خشک فله را مرور می‌کنیم. اما بیایید ابتدا نکات مهم‌تری را با هم مرور کنیم. آن‌چه در ادامه می‌خوانید برخی از مهم‌ترین پارامترهایی‌ست که در هنگام خرید میوه خشک شده باید به آن‌ها توجه کنید.

میوه خشک با کیفیت بخرید

یکی از مواردی که نباید از آن غافل بود، کیفیت است.میوه خشک با کیفیت دارای درصد رطوبت خاصی (یک درصد) می باشد و همچنین میوه خشک بی کیفیت شکننده است و رطوبتی ندارد، همچنین پارامترهای متعددی بر کیفیت نهایی میوه‌ی خشک تولید شده تاثیر می‌گذارند که بدیهی‌ترین آن‌ها کیفیت میوه تازه است که صنایع غذایی موژان مرغوبترین میوه های تازه را برای خشک کردن استفاده میکند که همین امر باعث موفقیت روز افزون و رضایت مشتریان موژان خواهد بود، اما چند مورد دیگر نیز وجود دارد که در زیر به آن‌ها پرداخته‌ایم.

فرآیند تولید میوه خشک

تولید میوه خشک فله به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. روش آفتاب خشک از دیرباز برای تهیه میوه خشک به کار می‌رفته است. در نظر بسیاری از افراد خشک شدن میوه در برابر آفتاب می‌تواند ضامن سلامت و بهداشتی بودن آن باشد. این اشتباه است. چرا که برای خشک کردن میوه در آفتاب باید آن را در معرض هوا و انواع آلودگی قرار داد که این خود می‌تواند از کیفیت محصول بکاهد.

خشک کردن در فر و دستگاه‌های صنعتی جدید می‌تواند گزینه‌ای بهتر برای این مورد باشد. چرا که در این روش میوه‌ها محیطی تمیز و به دور از هر گونه آلودگی خشک می‌شوند. پس در هنگام خرید میوه خشک فله حتماً روش تولید آن را در نظر داشته باشید.

بسته بندی میوه خشک

بسته بندی دیگر فاکتوری‌ست که بر کیفیت میوه خشک تاثیر مستقیم می‌گذارد. بسیاری از شرکت‌های تولید و فروش این محصولات، آن‌ها را در بسته‌بندی‌های غیراستاندارد و غیربهداشتی روانه‌ی بازار می‌کنند.

بسیار مهم است که فروش میوه خشک فله در بسته‌بندی‌های استاندارد و کاملاً ایزوله انجام شود. این موضوع باعث ماندگاری بیشتر میوه خشک و مصون ماندن آن از آلودگی و میکروب‌ها می‌شود.

خواص میوه خشک فله را بررسی کنید

دیگر موضوعی که برای انتخاب و خرید میوه خشک فله باید به آن توجه کنید، خواص و مواد موجود در انواع میوه خشک است. به این ترتیب می‌توانید محصولی تهیه کنید که با توجه به وضعیت جسمی شما، بهترین گزینه برای مصرف در طول روز باشد.

قیمت میوه خشک فله

همان‌طور که گفتیم قیمت موضوعی‌ست که نمی‌توان از آن غافل بود. قیمت یکی از مهم‌ترین المان‌ها در هنگام خرید هر محصولی‌ست. با بررسی قیمت این محصولات در فروشگاه‌های مختلف می‌تواند بهترین فروشگاه را با مناسب‌ترین قیمت پیدا کنید. (در حال حاضر فروشگاه موژان توانسته با قیمتی رقابتی، بهترین چیپس میوه ایرانی را با بهترین قیمت عرضه کند.)

عوامل موثر بر روی قیمت میوه خشک فله

قیمت میوه خشک فله با توجه به پارامترهای متنوعی تعیین می‌شود که آن‌ها را در زیر می‌خوانید.

  • نوع میوه: قیمت انواع میوه‌ها با یکدیگر متفاوت است و بدیهی‌ست که قیمت میوه‌های خشک شده نیز با یکدیگر متفاوت باشد.
  • کیفیت تولید: تفاوت در کیفیت و روش تولید، منجر به اختلاف در هزینه‌ی تولید و قیمت محصول می‌شود. لذا ممکن است شما میوه‌ی خشک یک میوه‌ی یکسان را با قیمت‌هایی متفاوت در بازار ببینید.
  • فروشگاه: فروشگاه‌هایی هم‌چون فروشگاه اینترنتی میوه خشک موژان، به دلیل عرضه‌ی مستقیم آن را با قیمت کم‌تری عرضه می‌کند. در حالی که برخی از فروشگاه‌ها به عنوان واسطه عمل کرده و میوه خشک را با قیمت بالاتری می‌فروشند.
  • حجم خرید: معمولاً با خرید عمده میوه خشک فله می‌توانید آن را با تخفیف و قیمت پایین‌تری خریداری کنید.

انواع میوه خشک فله

در ابتدا لازم است بدانید، میوه خشک، فراورده‌ای مقوی و خوشمزه است که از حذف رطوبت میوه‌های مختلف و خشک کردن آن‌ها به دست می‌آید. میوه‌های مختلف و متعددی به شکل میوه خشک فراوری شده و به صورت فله یا بسته بندی، به فروش می‌رسند. تعدادی از انواع میوه خشک فله عبارت است از:

سیب خشک فله

سیب خشک، یکی از میوه‌های بسیار مفیدی است که به صورت خشک نیز فراوری شده و به مصرف می‌رسد. شما می‌توانید سیب خشک را به صورت فله از فروشگاه‌های میوه خشک و خشکبار خریداری نمایید. از جمله خواص برجسته سیب خشک می‌توان به کنترل فشار خون و نیز کمک به کاهش وزن، اشاره کرد.

سیب خشک قرمز

گلابی خشک فله

گلابی میوه‌ی محبوبی است که خشک شده‌ی آن نیز طرفداران بسیاری دارد. گلابی خشک فله، دارای پتاسیم بسیاری است و به همین دلیل استفاده از به کنترل فشار خون و ارتقاء استحکام استخوان‌ها کمک می‌کند.

گلابی خشک

زردآلو خشک فله

به جرعت می‌توان گفت، زردآلو میوه‌ای است که خشک شده‌ی آن، نسبت به میوه‌ی تازه آن طرفداران بیشتری دارد. زرد آلو خشک فله، فراورده‌ای بسیار خوشمزه و لذیذ است که از مقدار زیادی پرتئین، فیبر، پتاسیم و آهن برخوردار است. بنابراین می‌توان جهت تقویت دستگاه گوارش، متعادل سازی فشار خون و همچنین کاهش وزن از آن استفاده نمایید.

زردآلو خشک

هلو خشک فله

هلو خشک فله، فراورده‌ای خوشمزه است که از ویتامین‌ها و املاح مفید بسیاری برخوردار است. از هلو خشک، می‌توانید جهت پیشگیری و کمک به روند بهبود بیماری‌های قلبی و دیابت و همچنین بهبود عملکرد دستگاه گوارش استفاده کنید.

هلو خشک

انجیر خشک فله

یکی دیگر از مفید‌ترین خشکبار میوه فله، انجیر خشک است. انجیر خشک، دارای مقادیر زیادی پروتئین و فیبر است. به همین دلیل می‌توان در موارد بروز یبوست و سفتی شکم، به عنوان یک درمان کننده قوی از آن استفاده کرد. همچنین این فراورده خوشمزه سایر ویتامین‌ها و املاح شامل ویتامین K، پتاسیم، کلسیم، آهن و منیزیم را در خود گنجانده است. بنابراین می‌تواند در پیشگیری از بروز کم خونی، مشکلات انعقاد خون، تقویت استحکام استخوان‌ها و… نیز کمک کننده باشد.

آجیل و خشکبار فله

آجیل و خشکبار، شامل پسته، فندق، بادام، انواع تخمه، نخودچی و… نیز جزء خوراکی‌های خوشمزه و پرفایده هستند. آجیل و خشکبار نیز مانند میوه خشک، به صورت بسته بندی شده و فله قابل فروش هستند. شما می‌توانید آجیل و خشکبار فله را، به نسبت میزان مصرف خود از فروشگاه‌های مربوطه خریداری نمایید.

پخش و فروش خشکبار میوه فله درجه یک و صادراتی

مجموعه‌های مختلفی در حیطه پخش و فروش خشکبار میوه و آجیل فعالیت دارند. در این میان برخی از مجموعه‌ها که سابقه درخشانی در این زمینه دارند و میوه‌ خشک‌هایی با کیفیت عالی و درجه یک تهیه می‌کنند، محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر می‌کنند. یکی از مجموعه‌هایی که پخش و فروش خشکبار میوه فله درجه یک و صادراتی در آن انجام می‌گیرد، مجموعه موژان است. از جمله کشورهایی که هدف صادرات خشکبار میوه فله مرغوب هستند می‌توان به عمان، کویت، روسیه، عراق، ترکیه، کشورهای اروپایی و… اشاره کرد. شما می‌توانید میوه خشک فله مورد نیاز خود را، به صورت حضوری و یا اینترنتی از این مجموعه خریداری نمایید.

مخلوط میوه خشک فله مرغوب

مخلوط میوه خشک، همان طور که از نامش پیدا است، مخلوطی از انواع میوه خشک مختلف است و در واقع می‌توان آن را به عنوان آجیل میوه خشک معرفی کرد. میوه خشک مخلوط خود چند نوع است که بسته به طعم و میوه‌های تشکیل دهنده دسته بندی می‌شود. میوه خشک فله مرغوب را نیز می‌توانید از فروشگاه‌های معتبری مانند موژان، تهیه کرده و استفاده نمایید.

قیمت و خرید عمده انواع میوه خشک فله

جهت خرید میوه خشک فله باید به نکات مختلفی توجه کنید. نکته مثبتی که در رابطه با میوه خشک فله وجود دارد این است که در حین خرید، این میوه خشک‌ها در بسته بندی نبوده و خودتان می‌توانید به دقت کیفیت و مرغوبیت آن‌ها را بررسی کنید. با این حال ما همچنان توصیه می‌کنیم خرید خود را از فروشگاه‌های معتبری همچون موژان انجام دهید.

قیمت میوه خشک

از جمله مواردی که بر قیمت میوه خشک فله موثرند، می‌توان به میزان کیفیت، حجم، مجموعه تولید کننده، فروشگاه مورد نظر، نوع میوه خشک و…. اشاره کرد.

 

 

۱,۰۰۹
https://mojan-co.com/?p=9314
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها