تجارت

معرفی بهترین کشور‌ها برای صادرات میوه خشک

میوه خشک صادراتی

آخرین بروز رسانی ۶ آبان, ۱۴۰۱ توسط تحریریه موژان

میوه خشک جز محصولات پرطرفدار در ایران و کشورهای دیگر است، به همین علت صادرات این میوه بسیار پر سود و رایج است. صادرات میوه خشک همانند سایر محصولات دارای اصول و قواعد مخصوصی است، اگر بخواهید سود زیادی از صادرات چیپس میوه خشک به دست آورید باید این نکات را دانسته و رعایت کنید. اگر شما هم به این حوزه علاقمند هستید و به دنبال شغلی پردرآمد هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا اطلاعات زیادی در این باره کسب کنید.

نکات مهم برای صادرات میوه خشک

شما باید برخی نکات را پیش از صادرات بدانید و آن‌ها را رعایت کنید. در ادامه برخی از مهم‌ترین نکات را بررسی می‌کنیم.

کیفیت میوه

شما باید میوه‌های تازه سالم و بدون کرم خوردگی تهیه کنید، سپس اقدام به خشک کردن آن‌ها کنید، این مورد باعث بالا رفتن کیفیت محصول شما می‌شود. همچنین کیفیت میوه خشک صادراتی به نحوه خشک کردن میوه‌ها نیز بستگی دارد. معمولا میوه‌هایی که در مقابل نور آفتاب خشک می‌شوند رنگی تیره‌تر دارند و از نظر ظاهری همانند میوه‌هایی که به روش‌های صنعتی خشک شده‌اند نیستند. محصولاتی که به روش طبیعی ساخته می‌شوند ارگانیک‌ بوده و مواد مغذی فراوانی دارد. البته میوه‌هایی که به صورت صنعتی خشک می‌شوند از نظر رنگ و ظاهر بهتر هستند. بنابراین باید پیش از صادرات به سلیقه و علاقه مشتریان خود توجه کنید.

صادرات میوه خشک

صادرات میوه خشک

بسته بندی میوه‌های خشک

شکل ظاهری و زیبایی یکی از مواردی است که ذهن مخاطب را به سوی خود جذب می‌کند. بنابراین بسته بندی میوه‌های خشک صادراتی می‌تواند تاثیر مستقیمی بر میزان فروش شما داشته باشد. علاوه بر زیبایی و جذب مخاطب، بسته بندی اصولی و درست به هدف برندینگ انجام می‌گیرد و می‌تواند آوازه نام شرکتتان را در کشورهای دیگر نیز خوش بدرخشد.

یکی دیگر از مزیت‌های بسته بندی محصولات صادراتی حفظ کیفیت آن‌ها و جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به داخل میوه‌ها است. به عبارتی بسته بندی محصولات باعث افزایش کیفیت و بهداشتی شدن میوه‌های خشک می‌شود. بر اساس تحقیقات به عمل آمده افراد بیشتر جذب محصولاتی می‌شوند که بسته بندی شکیل و زیبایی داشته باشد. از این رو بسته بندی اصولی و زیبایی داشته باشید تا بتوانید تاثیر مستقیم بر خرید و انتخاب مشتری داشته باشید.

بازار فروش

بهتر است کشورهای مناسب برای فروش محصولات خود را بیابید سپس اقدام به فروش محصول کنید. در ادامه برخی از کشورها که از میوه‌های خشک ایرانی استقبال می‌کنند، آماده است.

صادرات میوه خشک به قطر

با توجه به نزدیک بودن جام جهانی کشور قطر میتوان یک کشور خوب و هدفمند برای صادرات میوه خشک باشد. این فرصت را از دست ندهید!

صادرات میوه خشک قطر

صادرات میوه خشک قطر

کشور عراق

یکی از کشورهای همسایه ایران که جز مشتریان دائمی میوه خشک ایران است. این کشور را می‌توان به عنوان یکی از مشتریان دائمی ایران دانست. انتقال و صادرات میوه خشک به این کشور آسان است، زیرا می‌توان به آسانی از مرز زمینی محصولات را در بازار این کشور توزیع کرد. همچنین به دلیل همسایگی این کشور، زمان زیادی برای این امر صرف نمی‌شود و سلامت محصولات در زمان انتقال به خطر نمی‌افتد.

کشور روسیه

 

صادرات میوه خشک روسیه

صادرات میوه خشک روسیه

یکی دیگر از کشورهایی که با ایران از طریق راه دریایی همسایه است، روسیه می‌باشد. در این کشور به دلیل آب و هوای سرد کشاورزی رونق بسیاری ندارد. از این رو میوه خشک ایرانی محبوبیت بسیاری در این کشور دارد. بازرگانان و تجار ایرانی می‌توانند به بازار روسیه محصولات خود را وارد کنند. علاوه بر این موارد به دلیل همسایگی این دو کشور انتقال محصولات به راحتی صورت می‌گیرد و قیمت مناسب‌تری دارد. از این رو می‌توان گفت صادرات به این کشور جز معاملات پر سود برای تجار خواهد بود.

صادرات میوه خشک به عمان

عمان یکی از کشورهای همسایه آبی ایران است که به دلیل اشتراکات زیاد فرهنگی و ذائقه‌ای از میوه خشک ایران به شدت استقبال می‌شود. همچنین به دلیل چهارفصل بودن ایران و تنوع میوه خشک، کشور عمان از انواع میوه خشک ایران استقبال می‌کند. همسایگی و نزدیک بودن یکی دیگر از عواملی است که تجار و بازرگانان کشور عمان را به عنوان بازار فروش و مقصد صادرات خود انتخاب کرده‌اند.

 

صادرات خشکبار به دبی

کشور امارات و شهر دبی نیز نیز یکی از کشورهای هدف برای صادارت انواع میوه خشک می‌باشد.

صادرات خشکبار میوه به اروپا

سخن پایانی

در این مقاله با صادرات میوه خشک عمده، فله‌ای و خرده بسته بندی شده به کشورهای اطراف آشنا شدید. کیفیت میوه خشک صادراتی و بسته بندی میوه خشک صادراتی جز مواردی است که بر میزان فروش و سفارش فروشندگان میوه خشک تاثیر می‌گذارد. حال که با این موارد آشنا شدید، وقت آن رسیده است یکی از بزرکترین شرکت تولید کننده میوه خشک در ایران به فروش انواع مختلف میوه خشک از قبیل: فروش گوجه خشک، سیب خشک، آلو خشک و امی‌پردازد را معرفی کنیم. موژان یکی از فروشگاه‌ها و تولیدکننده حبه میوه و چیپس میوه، خشکبار میوه است که محصولاتی با کیفیت، ارگانیک و کاملا بهداشتی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. چتانچه قصد خرید عمده میوه خشک و صادرات به کشورهای دیگر دارید با موژان در تماس باشید.

 

۳۱۷
https://mojan-co.com/?p=10900
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها