معرفی محصول, راهنمای خرید

خرید چایی میوه ای

چای میوه

آخرین بروز رسانی ۱۰ بهمن, ۱۴۰۱ توسط تحریریه موژان

دم‌نوش میوه‌ یا چای میوه

ایا میدانستید محبوب‌ترین نوشیدنی گرم در آلمان دم‌نوش‌های میوه‌ای و گیاهی‌اند. به طور دقیق، این‌ها از نظر فنی چای نیستند، بلکه دم کرده هستند. چای میوه‌ای، نوشیدنی گرم و دم‌کرده‌ای است که از تکه‌های بریده شده میوه و گیاهان تازه یا خشک تهیه می‌شود.

طبق تعریفی که در دستورالعمل‌های قانون موادغذایی آلمان آمده: دم‌نوش میوه، یک نوشیدنی چای مانند است که در عین شباهت با چای، در خانواده‌ چای‌ها جایی ندارد. زیرا با استفاده از روش سنتی مشابه چای سبز یا چای سیاه تولید نمی‌شود. دم‌نوش میوه در شکل خالص خود کافئین ندارد و نیز برای سلامت جسم و روان اهمیت ویژه‌ای دارد، بنابراین سعی کرده‌ایم پیشنهادات جذابی از دنیای دم‌نوش‌های میوه‌ای پیشنهاد بدهیم.

قدرت چای میوه‌ای

برخلاف چای سیاه و سبز، چای یا دم‌نوش میوه به طور طبیعی اثر تحریک‌کننده غیرمعمولی ندارد. نوع دم‌کرده آن، در درجه اول یک شکل خوشایند از طراوت و رفع تشنگی است. اجزای گیاهی ارزشمند آن، ممکن است شامل ویتامین‌ها، عناصر کمیاب و مواد معدنی باشد.

دم‌نوش‌های میوه‌ای بدون کافئین‌اند اما به این معنی نیست که هیچ اثر محرکی نداشته باشند. چای میوه‌ای حواس را تقویت، و عطش شما را رفع می‌کند. اگر می‌خواهید از شکر اجتناب کنید، این نوشیدنی کم‌کالری یک جایگزین خوشمزه روزانه است. برخی آن را گرم می‌نوشند، برخی دیگر صبر م‌کنند تا خنک شود. چای میوه‌ای سرد مخصوصاً در روزهای گرم گزینه محبوبی است.

چای میوه‌ای در واقع یک چای نیست

برخلاف چای سیاه و چای سبز، چای میوه‌ای بااستفاده از مراحل سنتی چیدن، غلتاندن، تخمیر، خشک کردن و دسته‌بندی تولید نمی‌شود. بسته به نوع میوه یا گیاه، آن را خشک، مخلوط و ترکیب می‌کنند.

چای میوه‌ای چه مز‌ه‌ای دارد؟

نام هر دم‌نوش میوه‌ای، براساس میوه پایه یا اصلی تولید آن دم‌نوش انتخاب می‌شود. اگر چند میوه با هم مخلوط شوند، ترکیب و نسبت متناظر مواد، طعم و عطر فنجان یا لیوان را تعیین می‌کنند. طیف طعم از گل، شیرین و میوه‌ای تا طعم‌های ترش، معطر و گاهی حتی تلخ متغیر است.

چه چیزی را می‌توانیم به چای میوه‌ای میوه‌ای استفاده کنیم؟

شیر یا خامه افزودنی‌های مناسبی نیستند اما به هرحال شیرین‌کننده‌های طبیعی مثل عسل و شیرین‌بیان در بهبود طعم دم‌نوش تاثیر بالایی دارند.

تنوع بالا

فقط یک نوع چای میوه‌ای نداریم. از مرکبات گرفته تا سیب و انواع توت‌ها، انتخاب چای‌های میوه‌ای کار سختی است و هر فصل چای‌های جدید به آن اضافه می‌شود. چای‌ها و مخلوط‌های خالصی وجود دارد که هر کدام به صورت اختیاری طعم‌دار شده‌اند یا طعم طبیعی‌شان حفظ شده. گروه غدایی موژان تنوع زیادی در پیشنهادات دارد که باید امتحان کنید.

محبوب‌ترین چای میوه‌ای

گل خطمی: میوه‌ای معطر با طعم ملایم اسیدی و رنگ قرمز تیره.

گل رز: سرشار از ویتامین C با طعم نسبتاً ملایم.

سیب: میوه‌ای و گاهی تندمزه.

نارنج: بسیار میوه‌ای و کمی اسیدی.

میوه‌های ترکیبی: سیب، میوه‌های شورمزه، هلو، به، به‌لیمو، همیشه بهار، گل سنجد، سنجد، دارچین، زنجبیل  و…

خرید و قیمت چای میوه ایی

برای طعم‌دهی بیشتر، از هر نوع میوه یا افزودنی استفاده نکنید. مهم‌ترین خاصیت دم‌نوش‌های میوه‌ای ترکیب کردن مواد هم‌خوان‌اند تا اثربخشی نوشیدنی را بالا ببرند.

لیست قیمت انواع میوه خشک

[table id=1 datatables_fixedheader=top /]

[table id=2 datatables_fixedheader=top /]

منبع: eilles
۸۴۴
https://mojan-co.com/?p=11316
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها