سلامت

طرز تهیه به خشک برای چای

طرز تهیه چای به خشک

آخرین بروز رسانی ۲۱ آبان, ۱۴۰۲ توسط تحریریه موژان

چای در میان اکثر جوامع جایگاه ویژه‌ای دارد و به عنوان یکی از نوشیدنی‌های آرامش بخش و گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از پرخاصیت‌ترین چای‌ها چای به است این چای دارای مواد مغذی بسیاری است و در جهان امروزی می‌تواند به کنترل و درمان خیلی از بیماری‌ها بپردازد ما در این محتوا سعی کردیم به بررسی خواص چای به و روش درست کردن آن بپردازیم اگر شما هم از دسته افرادی هستید که علاقمندید روش درست کردن چای به را بدانید پس با ما در سایت موژان همراه باشید.

طرز خشک کردن به برای دمنوش

مواد لازم برای تهیه چای به

به: ۴ عدد

نبات یا شکر: به مقدار دلخواه

مرحله اول:

برای تهیه این چای بهتر است که از میوه‌های مرغوب و با کیفیت خوب استفاده شود. در ابتدا چند عدد به تازه و با کیفیت را می‌شوییم، و بعد از وسط  نصف می‌کنیم و هسته‌های میوه‌ها را خارج می‌کنیم و به همراه پوست آن‌ها را رنده می‌کنیم.

مرحله دوم:

میوه به را با رنده درشت رنده می‌کنیم تا چای شما ظاهر بهتر و زیباتری داشته باشد. بعد از اینکه کار رنده کردن میوه به، به اتمام رسید آن را داخل یک سینی می‌ریزیم و به مدت ۳ روز در فضای باز در مقابل نور مستقیم خورشید می‌گذاریم تا خشک شوند.

مرحله سوم:

خشک کردن میوه به را می‌توانید مثل میوه خشک با دمای پایین فر هم انجام دهید که نیاز به زمان کمتری دارد بعد از اینکه به‌های رنده شده به صورت کامل خشک شدند و رنگشان مایل به قهوه‌ای روشن شد آن‌ها را درون یک تابه مناسب می‌ریزیم.

مرحله چهارم:

حالا روی یک حرارت ملایم به‌های رنده شده را کاملا تفت می‌دهیم تا رنگشان مایل به قهوه‌ای شود. در این مرحله خیلی باید مراقب باشید تا به‌های رنده شده را نسوزانید. بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تفت دادن مجددا به‌های رنده شده را داخل یک سینی می‌ریزیم.

مرحله پنجم:

حالا صبر می‌کنیم تا به‌ها کاملا خشک و خنک شود، بعد آن‌ها را درظرف درب دار در یخچال می‌گذاریم. برای دم کردن چای به مثل چای معمولی اقدام می‌کنیم و به دلخواه با نبات، دارچین یا هل سرو می‌کنیم.

به ۰۱/۳۱/۱۴۰۳

خواص چای به و درمان انواع بیماری‌ها

میوه به خشک شده و هم چای به برای درمان کردن خیلی از بیماری‌ها معجزه می‌کند؛ از جمله بیماری‌های قلبی، مشکلات گوارشی، درمان کم خونی همچنین انواع سرما خوردگی‌ها را به کمک این میوه می‌توان درمان کرد.

  • درمان بیماری اسهال با استفاده از به خشک شده

یکی از مشکلات دستگاه گوارش بروز اسهال می‌باشد برای برطرف کردن این بیماری، از به خشک شده می‌توان به کار گرفت. به خشک شده برای درمان بیماری اسهال کاربردهای زیادی را از خود به نمایش گذاشته است.

  •  پیشگیری از سرطان به استفاده از میوه خشک

برای جلوگیری از بیماری سرطان به خشک شده به شدت توصیه کرده می‌شود. استفاده به خشک شده، به صورت روزانه، مقادیر قابل توجهی از آنتی اکسیدان را وارد بدن می‌کند. با وارد سازی مقادیر بسیاری از آنتی اکسیدان در بدن، از بروز بیماری‌های خطرناک از جمله سرطان پیشگیری می‌کند.

استفاده چای به در دوره بارداری

دوران بارداری یکی از دوران‌های حساس در زندگی مادران می‌باشد. بنابراین باید مواظبت‌های لازم را در این دوران برای مادران به ارمغان آورد. در دوران بارداری حالت تهوع و شکل‌های بد مزاجی، برای خیلی از مادران به وجود می‌آید. به همین علت به خشک شده به علت دارا بودن طعم و عطر بی‌نظیر و همچنین اثر بخشی بر روی دستگاه گوارش، از بروز حالت تهوع پیشگیری می‌کند. البته به خشک شده را به صورت دمنوش قابل استفاده است. در ادامه طرز تهیه دمنوش به خشک شده را برای شما ارائه دادیم.

خرید چایی میوه ای

دمنوش به خشک شده

برای تهیه دمنوش به خشک شده، برای هر نفر یک قاشق غذاخوری به خشک شده را به همراه یک لیوان آب جوش داخل قوری می‌ریزیم، قوری را به مدت ۲۰ دقیقه روی بخار آب می‌گذاریم تا دم بکشد. برای طعم بهتر متناسب با ذائقه‌مان می‌توانیم به آسانی پیش از دم کردن مقداری دارچین یا هل هم داخل قوری بریزیم و برای این که به این دمنوش رنگ زیباتر و بهتری بدهیم از مقداری زعفران استفاده می‌کنیم.

به خشک شده

چای به کیلوی چند است؟

در حال حاضر شرکت‌های اینترنتی زیادی به منظور ارائه بهترین نوع چای فعالیت می‌کنند و تولیداتی را راهی بازار می‌کنند که استانداردهای لازم را در خودشان دارند یکی از این شرکت‌های معتبر و خوش نام در این زمینه شرکت میوه خشک موژان است در این شرکت نکات بهداشتی به صورت کامل رعایت می‌شود  این شرکت به علت کیفیت بالا توانسته طرفداران زیادی پیدا کند شما نیز می‌توانید خرید خودتان را بدون واسطه از شرکت موژان تهیه کنید همچنین از قیمت روز مطلع شوید با ما در تماس باشید.

۱,۷۸۶
https://mojan-co.com/?p=11342
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها