آموزش, راهنمای خرید, سلامت

آجیل میوه

آجیل میوه

آخرین بروز رسانی ۱۰ اسفند, ۱۴۰۱ توسط تحریریه موژان

خرید و قیمت عمده آجیل میوه

[table id=1 datatables_fixedheader=top /]

آجیل و خشکبار شامل دانه‌ها و مغزیجات؛ مثل گردو بادام فندق و پسته مغز تخم آفتابگردان و بقیه‌ی تخمه‌ها  و میوه‌ خشک است. خشک کردن میوه‌ها روشی برای جلوگیری از فاسد شدن آن‌ها است. امروزه میوه‌های زیادی مانند کیوی، موز، آلو، هلو سیب و.. به شکل ورقه‌های نازک چیپس خشک می‌شود و در حالت خشک هم خواص خود را حفظ می کند. میوه‌های خشک فیبر و مواد معدنی زیادی دارد و به ایمنی بدن کمک می‌کنند

ایرانیان از سال‌ها پیش با خواص آجیل و خشکبار آشنا بودند و از آن استفاده می‌کردند. آجیل و خشکبار با داشتن منبع عظیمی از مواد معدنی، فیبر و کالری از سلامت قلب و عروق محافظت می‌کنند. در ثابت نگه داشتن سطح انسولین موثرند و برای کسانی که رژیم لاغری دارند یک میان وعده‌ی بی نظیر است. با اینکه از آجیل و خشکبار در پخت کیک نان و غذا و یا میان وعده استفاده می‌شوند اما خیلی از افراد آن را به تنهایی یک وعده‌ی غذایی می‌دانند.

علاقه و توجه به رژیم غذایی سالم و پرهیز از تنقلات پر ضرر باعث شده خرید آجیل و خشکبار یک ضرورت باشد. در سال‌های اخیر افراد زیادی در سطح جهان به خرید آجیل و خشکبار راغب شده‌اند و همین خرید و فروش آجیل و خشکبار را به یک تجارت پر سود تبدیل کرده است.

فروش عمده آجیل میوه 

آجیل و خشکبار ایران از دیر باز به دلیل مرغوبیت و طعم ویژه‌اش در بازارهای جهانی پر طرفدار بوده است. در سال‌های اخیر، این تقاضا با وجود مشکلات زیاد صادرکنندگان همچنان پابرجاست. در این سال‌ها کشورهای پاکستان چین و امارات متحده عربی همپای ایران رقابت می کنند و محصولات خود را به فروش می رسانند اما همچنان فروش عمده آجیل و خشکبار سهم زیادی از صادرات ایران را در بر می‌گیرد. شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه فروش عمده آجیل و خشکبار فعالیت می‌کنند. تولید کنندگان می‌توانند با این شرکت ها تعامل کنند و محصول خود را در سطح جهانی به فروش برسانند.

یک جستجوی ساده در اینترنت می‌تواند تعاونی‌های تولید کننده خشکبار را به عمده فروشی‌های بزرگ وصل کند. همینطور اگر شما به دنبال تاسیس عمده فروشی خودتان هستید بهتر است با کارآموزی و فعالیت در این شرکت ها تجربه لازم را به دست بیاورید و برای فروش و صادرات آجیل وخشکبار آماده شوید.

قیمت و خرید روز  آجیل میوه فله و کیلویی

 خرید عمده آجیل میوه بهترین روش برای خرید ارزان و با کیفیت است. مزیت این روش آن است که شما مستقیم با تولید کننده در ارتباط هستید و می توانید محصول تازه‌تری خریداری کنید.

قیمت عمده آجیل میوه  به موارد زیادی بستگی دارد. بسته به نوع و کیفیت محصول و منطقه کشاورزی، قیمت گذاری هم متفاوت است. سهم زیادی از بازار را تولید کنندگان داخلی تشکیل می‌دهند و قیمت خرید بسته به موارد گفته شده و همپچنین خرید به صورت بسته بندی یا کیلویی متفاوت است. بخش دیگر از آجیل و خشکبار که وارداتی است تحت تاثیر قیمت ارز نوسانات زیادی را تجربه می‌کند.

گرچه تغییر قیمت ارز، تولیدات داخل را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد اما این تاثیر بر روی محصولات وارداتی بیش تر به چشم می آید.

به طور مثال برای خرید عمده گردو به فاکتورهایی مانند میزان چربی، نازک بودن پوست، اندازه و تازگی بررسی می شود و بعد از آن با توجه به میزان خرید قیمت گذاری می شود. آجیل هایی مانند کشمش که مصارف مختلفی دارد هر کدام قیمت جداگانه ای دارد و بر اساس میزان خرید قیمت گذاری می‌شود.

پخش و نمایندگی آجیل میوه 

پخش آجیل و خشکبار به شکل گسترده توسط شبکه‌های مختلف انجام می‌شود. خرده فروشی‌های زیادی در این راستا فعالیت می‌کنند و خوش بختانه پخش آجیل و خشکبار در این زمینه با محدودیتی مواجه نیست. با خرید از مراکز پخش آجیل و خشکبار محصول را تازه‌تر و با قیمت مناسب‌تری تهیه می‌کنید.

در سال های اخیر گسترش اینترنت و فضای مجازی خرده فروشی ها و کسب کارهای آنلاین زیادی را ایجاد کرده است. فروشگاه‌های اینترنتی پخش آجیل و خشکبار در کنار  پخش سنتی تا کنون عملکرد خوبی داشته است. حتی بسیاری از پخش‌های قدیمی و با تجربه بخش زیادی از فروش خود را به این فضا منتقل کرده‌اند.

فروشگاه پخش آجیل و خشکبار یکی از کسب و کارهای موفق آنلاین است که به افرادی که می‌خواهند به حوزه تجارت دیجیتال ورود کنند توصیه می‌شود. خلاقیت در بسته بندی و فروش، گرافیک و محتوای مناسب این فروشگاه ها از دلایلی است که مردم را به سمت خرید اینترنتی سوق می دهد. بسیاری از این فروشگاه ها پخش را در سطح بزرگ تری هم انجام می دهند. خرید اینترنتی بهترین گزینه برای صرفه جویی در زمان و انرژی است.

ثبت سفارش سریع محصولات موژان

 

۲۳۰
https://mojan-co.com/?p=11453
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها