آموزش, راهنمای خرید, معرفی محصول

دمنوش کیوی و هر آن چه که باید درباره‌اش بدانید

کیوی

کیوی یکی از محبوب‌ترین میوه‌هاست اما بعضی از افراد به دلیل ابتلا به انواع مختلفی از حساسیت، نمی‌توانند از این میوه لذت ببرند. ناراحت نباشید. شما با خرید از میوه‌ خشک کیوی موژان می‌توانید لذت یک لیوان دمنوش خوشمزه و مقوی کیوی را به دور از هر گونه حساسیت را کسب کنید. با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی خواص دمنوش کیوی پرداخته، یک پیشنهاد استثنایی برای تهیه دمنوش کیوی در اختیار شما می‌گذاریم و در نهایت راه‌های ساده و آسان خرید را برای شما ارائه می‌دهیم.

خواص دمنوش کیوی

میوه کیوی سرشار از پروتئین و ویتامین‌هایی از خانواده B، فیبر، ویتامین  C، ویتامین e، ویتامینk ، کلسیم ، آهن، آنتی اکسیدان و… است. دمنوش کیوی خشک سرشار از خواص است و با طعم بی‌نظیری که دارد، علاوه بر جذب مواد مغذی مورد نیاز بدن، لذت یک نوشیدنی مطلوب را نیز به شما هدیه می‌دهد. شما می‌توانید دمنوش کیوی خشک را به تنهایی دم کنید یا برای افزودن چندطعم و خاصیت دیگر، از چای سبز و دارچین نیز استفاده نمایید. برای اطلاع بیشتر از خواص کم‌نظیر دمنوش کیوی، در زیر به چند ویژگی برجسته آن اشاره خواهیم کرد:

۱. رفع بیوست و مشکلات گوارشی

اگر متاسفانه به ناراحتی‌های گوارشی دچار هستید، فیبر موجود در این میوه، به رفع اختلالات دستگاه گوارش و درمان یبوست کمک زیادی می‌کند، بنابراین می‌توانید با خیال راحت از دمنوش کیوی خشک استفاده و با مصرف این داروی خوشمزه و طبیعی، مشکل خود را حل کنید.

همچنین کیوی دارای مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان است که به مشکلات التهاب روده و مجاری دستگاه گوارش کمک زیادی می‌کند و از آن می‌توان به عنوان ملین نیز استفاده کرد.

۲. تقویت چشم

یکی دیگر از خواص اعجاب‌آور کیوی خشک، تقویت چشم است! ترکیباتی مثل زاکسانتین و لوتیین به بهود عملکرد چشم کمک می‌کند. طبق تحقیقی که بر ۱۰.۰۰۰ داوطلب انجام شده، مشخص شد کسانی که به طور مداوم و روزانه از میوه کیوی استفاده می‌کنند، تا ۳۶ درصد عملکرد بینایی قوی‌تری دارند.

۳. چربی‌سوزی

آنتی‌اکسیدان موجود در میوه کیوی خشک، بر چربی‌سوزی تاثیر مستقیم دارد و به این وسیله به ورزشکاران و بدنسازان کمک می‌کند تا سریع‌تر و باکیفیت‌تر به چربی‌سوزی برسند. از سوی دیگر این میوه، سرشار از ویتامین C است که به تامین ویتامین مورد نیاز بدن کمک می‌کند. چه میوه خشک کیوی را به تنهایی مصرف شود و چه به صورت دمنوش، برای ورزشکاران و بدنسازان کمک زیادی در بهبود عملکرد ورزشی و رشد ماهیچه‌ها می‌کند.

۴. تقویت قلب و خواب آرامش‌بخش

میوه کیوی خشک خطر ابتلا به سکته قلبی را کاهش می‌دهد و در تقویت سلامت قلبی و عروقی موثر است. دمنوش کیوی خشک باعث کاهش فشار خون و چربی خون می‌شود. از دیگر خواص این دمنوش مغذی می‌توان به مقادیر بالا پتاسیم، مس، فیبر، امگا۳ و ویتامین C و… اشاره کرد. دمنوش کیوی خشک خواب باکیفیت‌تری به شما هدیه می‌دهد. به وسیله آن می‌توانید با آسودگی بیشتری خوابیده و با آرامش بیشتری از خواب بیدار شوید و از بیداری‌های گاه و بی‌گاه نیمه‌شب نجات پیدا کنید.

کیوی خشک

پیشنهاد ویژه موژان: دمنوش کیوی و سیب

شما با افزودن سیب به دمنوش کیوی خشک می‌توانید به ترکیبی مقوی و بهشتی برسید. به طور کلی طعم دمنوش کیوی خشک کمی ترش‌مزه است و به همین دلیل می‌تواند باعث کاهش فشار و چربی خون شود. بنابراین برای کسانی که مشکل فشار و چربی خون ندارند و مایل‌اند از این دمنوش خوشمزه استفاده کنند، پیشنهاد می‌شود از دمنوش کیوی و سیب استفاده کنند.

سیب موجود در دمنوش سیب و کیوی خشک، طعم ترش آن را تعدیل می‌کند و با افزودن ویژگی‌های بی‌شمار میوه سیب مثل آرام‌بخش بودن، پلی‌ساکارید و کاهش کلسترول خون، کاهش گرفتگی عروق و بیماری‌های قلبی، کاهش ابتلا به بیماری، حملات و سکته قلبی و… به جذب خواص بیشتر کمک می‌کند.

سیب خشک قرمز

دمنوش کیوی خشک

همان‌طور که گفته شد کیوی خشک فواید زیادی دارد، نه تنها شما را از ابتلا به بیماری و حملات قلبی در امان نگه می‌دارد که کمک می‌کند چربی‌سوزی بهتری داشته باشید و حتی به بهبود کیفیت خواب شما نیز کمک می‌کند. شما می‌توانید این میوه خوشمزه و بی‌نظیر را به عنوان میوه خشک میل کرده یا به عنوان دمنوش میل کنید. در هر دو صورت به جذب انرژی و ویتامین مورد نیاز بدن شما کمک شایانی می‌کند. همچنین برای افزودن طعم معتدل‌تر و کسب انرژی و ویتامین‌ بیشتر نیز می‌توانید از دمنوش کیوی و سیب به صورت همزمان استفاده کنید تا طعم معتدل‌تر و خواص بیشتری دریافت کنید.

پس وقت را هد ندهید و با سفارش این محصول از فروشگاه موژان، میوه خشک کیوی را با بهترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و با بهترین بسته‌بندی و در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید و از نوشیدن یک دمنوش مغذی و خوشمزه لذت ببرید.

ثبت سفارش سریع محصولات موژان

۱,۳۰۰
https://mojan-co.com/?p=11491
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها