تجارت

صادرات خشکبار میوه به اروپا

سود صادرات میوه خشک

آخرین بروز رسانی ۱۱ مهر, ۱۴۰۰ توسط تحریریه موژان

صادرات خشکبار میوه به اروپا با توجه به محبوبیت میوه‌های خشک، یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد است. سود صادرات خشکبار به کشورهای اروپایی با در نظر گرفتن تعرفه صادرات خشکبار، قیمت بسیار بالایی است، البته به شرطی که با اصول و قوانین صادرات خشکبار به خوبی آشنا باشید. پس اگر به دنبال صادرات اسلایس میوه خشک به کشورهای اروپایی هستید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

توضیحات : عکس شاخص برگرفته از  https://oec.world/ 

 

سود صادرات میوه خشک

قطعاً سود صادرات خشکبار به صورت عمده یا جزئی خیلی بیشتر از فروش چیپس میوه خشک در داخل کشور است و باعث ارز آوری نیز می‌شود. البته صادرات خشکبار به کشورهای مختلف مثل صادرات خشکبار به ترکیه که جزو خریداران اصلی این محصولات است، قوانین خاص به خود را نیز دارد که باید به آن‌ها نیز دقت داشته باشید.

به علاوه اروپا بیش از ۴۰ درصد واردات میوه خشک را داشته و از آنجایی که ایران یکی از مهم‌ترین صادر کنندگان خشکبار میوه به اروپا است، می‌توان نتیجه گرفت، شما با فروش عمده انواع خشکبار به کشورهای خارجی، می‌توانید درآمد بسیار بالایی داشته باشید.

صادرات خشکبار میوه به اروپا
صادرات خشکبار میوه به اروپا

بازار صادرات خشکبار میوه به چه شکل است؟

یکی از نکات ویژه درباره صادرات خشکبار به کشورهای اروپایی و البته سایر کشورها، این است که حجم صادرات میوه خشک از ایران به این کشورها بسیار زیاد بوده و از این حیث، خشکبار میوه جزو محصولات استراتژیک محسوب می‌شود و اگر با اصول کار صادرات میوه خشک آشنا باشید، می‌توانید به راحتی با صادرات این نوع محصول به درآمد بسیار خوبی برسید.

 

قوانین صادرات خشکبار میوه به اروپا

قوانین صادرات میوه خشک به کشورهای مختلف، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در صادرات خشکبار در نظر داشته باشید. دقت داشته باشید که عدم رعایت قوانین مختلف کشورهای اروپایی در زمینه واردات میوه خشک، می‌تواند برای شما دردسر ساز باشد و باعث ضرر شما شود، پس اگر می‌خواهید اقدام به فروش عمده چیپس میوه کنید، حتماً قوانین زیر را در نظر داشته باشید.

  • نحوه بسته بندی میوه و سایر خشکبار بسیار مهم است.
  • حجم و میزان هر بسته باید استاندارد باشد.
  • کیفیت خشکبار ارسالی باید بالا باشد.
  • مشخصات کامل بسته اعم از سال تولید باید روی آن ذکر شود.
  • اگر خشکبار دارای هسته است باید روی بسته خشکبار برچسب مخصوص زده شود.
  • میزان و نوع موارد نگهدارنده باید اعلام شود.
  • اخذ گواهینامه‌های لازم برای صادرات میوه خشک شده

 

قیمت خشکبار میوه صادراتی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت صادرات خشکبار میوه به اروپا با توجه به فاکتورهای مختلفی مثل نوع خشکبار میوه، حجم بسته‌های خشکبار، کیفیت خشکبار میوه و البته نحوه بسته بندی مشخص می‌شود و نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن مشخص نمود. با توجه به این موضوع، توصیه می‌کنم با متخصصین فروش چیپس میوه ما در ارتباط باشید تا با شرایط قیمت گذاری روی میوه‌های خشک بیشتر آشنا شوید.

 

بهترین کشور برای صادرات میوه خشک کدام کشور است؟

این سؤال بسیار مهم است زیرا شما باید بدانید برای احتمال موفقیت بیشتر باید چه کشوری را برای صادرات میوه خشک انتخاب کنید. با توجه به این موضوع، باید گفت که کشور آلمان بزرگترین وارد کننده چیپس میوه خشک(به ۹.۱۵ درصد) است و می‌تواند به عنوان بهترین کشور برای صادرات خشکبار میوه به اروپا برشمرده شود. البته بد نیست بدانید که سایر کشورهای اروپایی مثل هلند و انگلیس هم حجم زیادی میوه خشک به صورت سالانه وارد می‌کنند.

نکته مهم: کشور انگلیس که یکی از وارد کنندگان میوه خشک است، بزرگ‌ترین وارد کننده خشکبار مغز مثل گردو و پسته نیز می‌باشد و جزو بهترین گزینه‌های برای صادرات این نوع مغزها می‌باشد.

 

بسته بندی میوه خشک در اروپا

یکی از نکات مهم درباره فروش خشکبار میوه عمده یا جزء به کشورهای اروپایی، شکل بسته بندی محصول است که بسیار مهم می‌باشد. بر خلاف بعضی از کشورها که شما می‌توانید به راحتی از بسته بندی‌های سطح پایین برای محصولات خود استفاده کنید، برای صادرات خشکبار میوه به اروپا باید از بسته بندی استاندارد و بهداشتی هر کشور استفاده کنید تا محصول صادر شما مورد قبول قرار بگیرد.

نکته مهم: بسته بندی هر کشور با سایری متفاوت بوده و با توجه به اصول خاصی مثل قوانین بهداشتی آن کشور مشخص می‌شود که شما برای صادرات میوه خشک باید به این نکته دقت داشته باشید.

 

موانع صادرات خشکبار میوه به اروپا

تا اینجا درباره صادرات میوه خشک صحبت کردیم و به نکات مختلفی مثل قوانین صادرات میوه خشک اشاره کردیم و با توجه به این موضوع، بد نیست که به موانع صادرات چیپس میوه نیز اشاره کنیم.

قطعاً مهم‌ترین مانع برای صادرات میوه خشک به کشورهای اروپایی، تحریم‌های مختلف است که محدودیت‌های مختلفی برای ما ایجاد می‌کند. البته رعایت نکردن قوانین هر کشور برای واردات میوه خشک، از سایر موانع مهم صادرات میوه خشک است.

۵۳۷
https://mojan-co.com/?p=7510
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
مهدی
1 سال قبل

بسیار خوب مفید بود