تجارت

راهنمای جامع و کامل صادرات چیپس میوه به کشورهای عربی

آمار صادرات میوه خشک به عراق در سال 2019

آخرین بروز رسانی ۱۹ شهریور, ۱۴۰۰ توسط تحریریه موژان

صادرات خشکبار میوه (اسلایس میوه یا چیپس میوه) به کشورهای عربی از بهترین گزینه‌های برای فروش عمده با حداکثر سود است. با توجه به مزایای میوه‌های خشک، کشورهای عربی یکی از وارد کنندگان انواع میوه‌های خشک هستند و اگر به فکر صادرات میوه خشک به کشورهای حاشیه خلیج فارس باشید، قطعاً این مقاله بهترین راهنما برای صادرات چیپس میوه است که توصیه می‌کنیم، قبل از هر کاری حتماً این مقاله را تا آخر دنبال کنید تا از تجربیات تیم صنایع غذایی موژان در عرضه و فروش عمده چیپس میوه خشک بهره مند شوید.

 

 صادرات میوه خشک به عراق 

با توجه به این که شرکت موژان یکی از صادرکنندگان عمده چیپس میوه به کشورهای عربی و اروپایی است، باید گفت که اکثر کشورهای عربی برای صادرات میوه خشک گزینه مناسبی هستند به شرطی که شما محصول محبوب این کشورها را در نظر داشته باشید. البته بد نیست بدانید که صادرات میوه خشک به عراق، کویت، عمان، امارات، قطر(دبی)  بهترین گزینه است.

 

قیمت صادرات چیپس میوه به کشورهای عربی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت میوه خشک بسته بندی صادراتی به کشورهای عربی با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود که باید حتماً به صورت کارشناسی شده و با در نظر گرفتن تمام عوامل دخیل در هزینه‌های اصلی و جانبی تعیین شود. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال بیشترین سود از صادرات چیپس میوه هستید ولی تا الان تجربه قیمت گذاری روی میوه‌های خشک برای صادرات را ندارید یا به دنبال صادرات بدون دردسر به کشورهای عربی هستید، حتماً با متخصصین صنایع غذایی موژان در ارتباط باشید.

 

برای صادرات میوه خشک چه نکاتی باید رعایت کنیم؟

فرقی ندارد که قصد صادرات میوه خشک به دبی را دارید یا هر کشور دیگر به هر حال باید نکات و قوانین صادرات میوه خشک به کشورهای عربی را در نظر داشته باشید تا بتوان به راحتی به کشورهای مختلف صادرات داشته باشید و بالاترین سود را کسب کنید. با توجه به این موضوع، اگر به فکر صادرات میوه به کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس هستید، باید نکات زیر را در نظر داشته باشید.

  • استفاده از بسته بندی‌های بهداشتی و با کیفیت
  • استفاده از حجم‌های استاندارد میوه خشک با توجه به هر کشور
  • ارسال اسلایس میوه خشک با بهترین کیفیت ممکن
  • درج ویژگی و مشخصات کامل میوه‌های خشک روی بسته بندی
  • توجه داشتن به قوانین محدود کننده درباره ایران از سمت کشورهای عربی
  • دریافت تمام مجوزهای لازم برای صادرات میوه خشک به کشورهای حوزه خلیج فارس

 

چرا باید از بسته بندی بهداشتی برای صادرات استفاده کنیم؟

اولین دلیل که نیاز به استفاده از بسته بندی بهداشتی را الزامی می‌دارد، جلوگیری از خراب شدن میوه‌های خشک در زمان صادرات می‌باشد. به علاوه قوانین صادرات به کشورهای عربی و اروپایی به شکلی است که اگر از بسته بندی استاندارد و بهداشتی استفاده نکنید، تمام محصولات شما مرجوع خواهد شد.

 

بازدهی صادرات میوه خشک به کشورهای عربی

شاید برای شما هم سؤال باشد که بازدهی صادرات به کشورهای عربی چگونه است؟ به طور کلی باید گفت که اگر تمام عوامل مثل نحوه قیمت گذاری، بسته بندی، دریافت مجوزهای لازم برای صادرات و هر عامل دخیل دیگر در صادرات را در نظر گرفته باشید، می‌توانید به سود بسیار بالایی برسید.

ولی اگر بدون هیچ تجربه‌ای اقدام به صادرات کنید، قطعاً به بازدهی بالایی نمی‌رسید و هم ممکن است ضرر هم بکنید؛ که با توجه به این موضوع، توصیه می‌کنم اگر به دنبال بهترین راه برای صادرات میوه به کشورهای خارجی هستید تا بدون دردسر انواع میوه خشک را به این کشورها صادر کنید، با متخصصین ما در ارتباط باشید.

 

مشکلات و موانع صادرات خشکبار میوه به کشورهای حاشیه خلیج فارس

صادرات میوه خشک به عراق یا هر کشور عربی دیگر، با توجه به مشکلات صادرات میوه خشک که برای ایران وجود دارد، سخت بوده و در صورتی که راه‌های درست صادرات چیپس میوه را ندانید به مشکلات مختلفی برخواهید خورد. مثلاً یکی از قوانین صادرات به کشور عمان این است که تنها شرکت‌هایی می‌توانند به این کشور میوه خشک صادر کنند که در آن ثبت شده باشند، به همین علت قبل از اقدام به صادرات میوه خشک به کشورهای عربی باید با مشکلات و موانع صادرات چیپس میوه به کشورهای عربی آشنا باشید.

۴۵۱
https://mojan-co.com/?p=7541
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها