راهنمای خرید

نمایندگی پخش خشکبار

نمایندگی پخش خشکبار

آخرین بروز رسانی ۱۳ تیر, ۱۴۰۲ توسط تیم تحریریه موژان

نمایندگی پخش خشکبار، به دلیل بازار پررونق صادرات خشکبار ایران، از فعالیت‌های سودمندی است که می‌تواند به رشد این صنعت کمک کند.

صنایع غذایی موژان

صنایع غذایی موژان، بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع میوه خشک است که دارای نشان سیب سلامت در ایران نیز می‎باشد. موژان فعالیت خود در حوزه تولید میوه خشک و نمایندگی پخش خشکبار را در سال ۱۳۸۷ آغاز کرد. کارخانه تولید و بسته‌بندی میوه خشک موژان، به دستگاه‌های تخصصی با بهترین عملکرد مجهز است تا بهترین محصول را به دست مصرف کنندگان محترم برساند.

موژان در کنار به کارگیری فناوری به‌روز، با حمایت مدیران مجرب و حرفه‌ای، تلاش می‌کند محصولات سالم و بهداشتی به مصرف کنندگان ارائه کند و به اندازه توان خود، نیازهای بازار در زمینه خشکبار را تامین کند. موژان در فضای سالم رقابت، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار خشکبار به دست آورد و به عنوان برندی برجسته و معتبر شناخته شود. تلاش روزافزون موژان و سال‌ها تجربه کار در زمینه خشکبار، موجب شده که این نام تجاری موقعیت برجسته خود را حفظ کند و سهمی در رشد صنعت خشکبار کشور ایران داشته باشد.

صنایع غذایی موژان

صنایع غذایی موژان را معرفی می‌کند.

رعایت استانداردهای به‌روز جهانی در تولید خشکبار، همواره برای موژان و مدیران حرفه‌ای این کارخانه، مورد اهمیت ویژه بوده و نتیجه آن ارائه خشکبار در سطح فاکتورهای کیفیتی بین المللی است. رسیدن به بهترین کیفیت با استفاده از فناوری روز، تلاشی است که موژان در جهت مشتری مداری انجام می‌دهد تا توقعات مصرف کنندگان از خشکبار باکیفیت و مقوی را برآورده سازد.

کارمندان زبده موژان، بهترین و تازه‌ترین میوه‌ها و خشکبار تولید شده در ایران را تهیه می‌کنند؛ به همین دلیل است که موژان توانسته نه تنها در اوج این صنعت قرار بگیرد، بلکه جایگاه خود را نیز حفظ کند و به برندی شناخته شده و معتبر بدل شود. در کارخانه موژان، مرغوب‌ترین میوه‌ها با فناوری روز خشک می‌شوند تا به دست مصرف کنندگان برسند. همچنین سایر خشکبارها نظیر آجیل نیز در بهترین کیفیت خود ارائه می‎شوند تا مواد مغذی و مقوی آن به طور کامل دریافت شوند.

کیفیت بالای خشکبار ایران شهرت جهانی دارد و حجم صادرات بالایی نیز دارد. موژان نیز در میان صادرکنندگان ایرانی خشکبار قرار دارد و به کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا، امارات، ترکیه، روسیه، گرجستان، ارمنستان، چین، عراق، ژاپن، مکزیک و غیره محصولات مرغوب خود را صادر کرده است.

موژان اولین کارخانه‌ای است که با مجوز وزارت بهداشت و درمان، شروع به تولید میوه خشک و میوه‌های اسلایس شده کرده است و با حفظ کیفیت بالای خود، به مرحله صادرات محصول نیز رسیده است.

پخش خشکبار

توضیحاتی در مورد نماینگی پخش خشکبار ارائه می‌کند.

نمایندگی پخش خشکبار

پخش خشکبار در ایران به شکل گسترده‌ای انجام می‌شود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. خرید از نمایندگی پخش خشکبار می‌تواند از نظر قیمت و کیفیت محصول سودمندتر باشد؛ چرا که معمولا در نمایندگی پخش خشکبار، قیمت محصولات پایین‌تر است و محصولات تازه‌تری نیز به فروش می‌رسند.

قیمت خشکبار ایران به دلیل اینکه اغلب برای صادرات تولید می‎شوند، تحت تاثیر قیمت دلار است. در نتیجه خشکبار قیمت پرنوسانی دارند و قیمت ثابتی برای آن‌ها ارائه نمی‎شود. البته خشکبار وارداتی نیز وجود دارند که بیشتر از خشکبار داخلی تحت تاثیر نوسانات قیمت دلار هستند و قیمت بالاتری نیز دارند.

کشورهای چین، پاکستان و امارات در رقابت با ایران در زمینه صادرات خشکبار هستند. خشکبار ایران از دیرباز در سطح جهانی شناخته شده است و مشتریان اروپایی دارد که موجب شده بازار صادرات خشکبار ایران پررونق بماند.

برای نمایندگی پخش خشکبار، معمولا باید با کشاورزان و تولید کنندگان در ارتباط بود تا بتان در فصل برداشت، میوه‌ها و خشکبار تازه را تهیه و به بازار عرضه کرد. اینکه از کدام منطقه چه میوه یا خشکباری را تهیه کنید، روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. به عنوان مثال بادام‌های شهرکرد و فندق‌های اشکورات و رحیم آباد، به دلیل اینکه بهترین کیفیت از بادام و فندق را تولید می‌کنند، قیمت بیشتری روی محصولات خود می‌گذارند. مهم‌ترین مساله در خشکبار نیز کیفیت است که ارزش آن را مشخص می‌کند.

چناچه قصد نمایندگی میوه خشک موژان را در شهر خود را دارید با موژان ۰۹۱۲۵۱۳۶۵۵۹ در تماس باشید.

سخن پایانی

صنایع غذایی موژان با ارائه محصولات مختلف در زمینه خشکبار مانند میوه خشک در انواع مختلف و آجیل، یکی از برندهای برجسته و شناخته شده در این صنعت است. کیفیت بالای محصولات موژان، این کارخانه را به مرحله صادرات محصولات خود رسانده است. موژان به بیش از ۱۰ کشور دنیا، تولیدات مرغوب را صادر می‌کند. با نمایندگی پخش خشکبار می‌توان خشکبار را با بهترین قیمت تهیه کرد و به دست مصرف کنندگان رساند. همچنین در زمینه صادرات نیز فعالیت کرد و به رشد این صنعت کمک نمود.

۲۳۳
https://mojan-co.com/?p=12681
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها