برای دانلود فایل pdf قیمت میوه خشک از پایین صفحه اقدام نمائید. 

بدلیل نوسان قیمت انواع میوه خشک برای مطلع شدن از قیمت روز با شمارها‌ی

محصولات موژان ( مقدم)   ۰۹۱۲۳۲۵۰۱۹۰

محصولات وارداتی (مقدم)  ۰۹۱۲۵۱۳۶۵۵۹

smartphone ۱۲/۲۹/۱۴۰۲

در تماس باشید.

default mojan ۱۲/۲۹/۱۴۰۲

میوه خشک‌های پرفروش

مجله میوه خشک

قیمت روز میوه خشک ۲۹ام اسفند ۱۴۰۲

[table id=1 datatables_fixedheader=top /]

قیمت میوه خشک

قیمت روز میوه خشک آبان ماه ۱۴۰۲

لیست قیمت سایت موژان

دانلود رایگان فایل PDF قیمت میوه خشک شهریور ۱۴۰۲

لیست قیمت میوه خشک سایت موژان- تیر -مرداد فایل پی دی اف

انلود فایل pdf لیست قیمت میوه خشک  موژان خرداد ۱۴۰۲

فایل pdf محصولات وارداتی فروردین ۱۴۰۲ لیست قیمت میوه خشک محصولات خارجی

دانلود فایل پی دی اف قیمت میوه خشک محصولات موژان 

دانلود فایل پی دی اف قیمت-میوه-خشک-عید-۱۴۰۲

قیمت میوه خشک بهمن ۱۴۰۱ دانلود فایل پی دی اف

آخرین قیمت میوه خشک دی ماه ۱۴۰۱  نمایش عکس

نمایش و دانلود عکس قیمت میوه خشک آذر ۱۴۰۱

دانلود فایل PDF لیست قیمت میوه خشک مرداد ماه ۱۴۰۱

لیست قیمت موژان مرداد ۱۴۰۱ 

لیست قیمت محصولات خارجی مرداد ۱۴۰۱

قیمت میوه خشک شده

راهنمای مطالعه +

بدون شک از زمانی که بشر یاد گرفت برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی کافیست آنها را خشک کند! یکی از ارزانترین و سهل الوصول ترین راه ها را برای مبارزه با رقبای غذایی خود پیدا کرد. هر چند مواد غذایی متنوعی را می توان با این روش نگهداری نمود اما در این بین میوه خشک از جایگاه ویژه ای برخوردار است و توانسته است به طور اختصاصی جایگاه ویژه ای برای خود دست و پا کند.

میوه خشک به دلیل سالم و کم‌حجم بودن و طعم بی‌نظیر خود به یکی از محصولات پرطرف‌دار بین تمامی سنین تبدیل شده است. برای خرید انواع مختلف میوه خشک شده می‌توانید به‌صورت اینترنتی و آنلاین از فروشگاه‌های متنوع خریداری کنید. یکی از فروشگاه‌های معتبر برای خرید اینترنتی این محصولات، فروشگاه موژان است که توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند.

بررسی عوامل موثر بر قیمت میوه خشک

حال که ضرورت خرید میوه خشک و مصرف آن را درک کرده‌اید. بدون شک قیمت این محصولات نیز برایتان دغدغه خواهد بود. عوامل متعددی بر قیمت میوه خشک تاثیر می‌گذارند. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • قیمت میوه تازه
  • روش خشک کردن میوه
  • حجم خرید (به طور معمول برای خرید میوه خشک فله در حجم بالا می‌توانید به دنبال تخفیف و قیمت‌های بهتری باشید.)
  • کیفیت میوه تازه
  • هزینه‌های خشک کردن میوه (از مراحل شست‌شو گرفته تا اسلایس کردن میوه‌ها، خشک کردن، بسته‌بندی و …)
  • نوع بسته‌بندی و …

قیمت میوه شب عید ۱۴۰۱

چناچنه قصد خرید و تهیه میوه خشک، حبه میوه خشک، آجیل میوه خشک برای عید نوروز ۱۴۰۱ یا ماه رمضان ۱۴۰۱ از نوع مرغوبترین نوع موجود در بازار دارید، می توانید از طریق شماره تلفن موجود در سایت و همچینی واتس آپ سفارش خود را ثبت نمایئد و محصول خود را در سریعترین زمان ممکن از طریق پست یا باربری یا پیک موژان مخصوص شهر تهران تحویل بگیرید.

این را نیز بخوانید : میوه خشک حبه‌ای

پیش بینی و تحلیل قیمت انوع مختلف میوه خشک سال جدید ۱۴۰۱

میوه‌جات به‌عنوان مواد غذایی سرشار از ویتامین‌ها چه به‌صورت تازه و چه به‌صورت خشک طرف‌داران زیادی در سرتاسر جهان دارد. اما بازهم افرادی هستند که تصور می‌کنند در فرایند خشک شدن میوه‌ها، به آنها قند یا نمک اضافه می‌شود و سبب ناسالم شدن آنها می‌شود، اما این تصور اشتباه است. در روند تولید محصولات موژان هیچ‌گونه ماده اضافی مانند قند یا نمک یا مواد شیمیایی افزوده نمی‌شود.

شاید خواص انواع میوه‌ها به‌صورت خشک دقیقاً برابر با میوه تازه نباشد؛ اما فاصله چندانی با آن ندارد. در این نوع محصولات، قسمت باقی‌مانده میوه پس از خشک شدن حجم کوچک‌تری دارد، اما از نظر مواد مغذی دارای ارزش غذایی بالاتری نسبت به میوه تازه است. چیپس میوه را می‌توان به‌عنوان یک میان وعده مغذی و جایگزین خوراکی‌ها و تنقلات مضر استفاده کرد. این محصول در تمامی فصول موجود و قابل‌استفاده است.

میوه خشک 300 گرمی

۳ دلیل مهم برای خرید میوه خشک

مصرف میوه‌ها به‌صورت خشک شده به‌عنوان یکی از مواد غذایی مغذی و برای برخی به‌عنوان تنقلات سالم در سبد غذایی بسیاری از خانواده‌ها جای خود را تثبیت کرده است. برای افزایش ماندگاری میوه‌ها، معمولاً به شکل اسلایس یا چیپس میوه تهیه می‌شود. برای خرید آنلاین محصولات متنوع زیادی در سایت موژان موجود است.

  • با خرید این نوع محصولات خوراکی از خواص بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. هرچند با خشک شدن میوه، برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در میوه کاهش می‌یابد؛ اما نشان‌دهنده ناسالم بودن این خوراکی نیست. خواص منحصربه‌فرد هر میوه، با توجه نوع میوه محفوظ است. به‌طورکلی، ارزش غذایی میوه به‌صورت خشک در هر نوعی بالا است.
  • انواع چیپس میوه سرشار از ویتامین‌های گروه A، B و پانتوتنیک‌اسید و املاحی همچون آهن، کلسیم، پتاسیم، فسفر، سدیم و مس و منیزیم و منگنز و غیره است.
  • این خوراکی به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای تنقلات مضری همچون پفک، چیپس به‌خصوص برای کودکان محسوب می‌شود. می‌توانید این محصولات را به‌صورت اینترنتی از سایت سفارش داده و دراسرع‌وقت تحویل بگیرید.

این را نیز بخوانید : خشکبار میوه چیست

خرید آنلاین از سایت میوه خشک

درمورد خرید محصولات خشک شده میوه باید از سلامت میوه‌ها و روند خشک‌کردن آنها مطمئن باشید.صنایع غذایی موژان با سال‌ها تجربه به بهترین شکل ممکن، انواع میوه‌ها را با روشی استاندارد و بهداشتی خشک می‌کند. نظارت‌های بهداشتی در تمامی مراحل تولید محصولات این شرکت وجود دارد؛ بنابراین، مصرف‌کنندگان عزیز هیچ نگرانی درمورد بهداشت و سلامتی محصولات این شرکت نخواهند داشت. مشتریان زیادی از محصولات موژان رضایت کامل دارند.

به‌منظور خرید اینترنتی می‌توانید با مراجعه به سایت ما و مشاهده انواع محصولات، هریک از آنها را در سبد خرید خود وارد کنید. درنهایت، به‌راحتی خرید اینترنتی خود را ثبت کرده و محصولات موردنظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

میوه خشک موژان

قیمت میوه خشک شده سال جدید

سایت اینترنتی صنایع غذایی موژان همواره به‌روز است و محصولات تازه در سایت به فروش می‌رسد. ما با ارائه انواع محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، آماده ارسال آنها به شما عزیزان در هرکجای ایران هستیم. برای خرید اینترنتی می‌توانید پس از مشاهده محصولات، بدون محدودیت آنها را خریداری کنید. تجربه خرید انواع میوه بصورت خشک از درب کارخانه و بدون واسطه را با موژان تجربه کنید.

میوه خشک کیلویی

برای خرید انواع میوه خشک  با تضمین بهترین کیفیت و قیمت و خرید میوه خشک فله یا کیلویی با زرین موژان در تماس با شماره ۰۹۱۲۵۹۳۴۰۱۲ در تماس باشید.

برای دریافت و دانلود فایل pdf بر روی لیست قیمت مربوطه کلیک نمائید.

ارشیو قیمت میوه خشک

قیمت میوه خشک موژان و صادراتی اسفند ماه ۱۴۰۰ و نوروز ۱۴۰۱

قیمت میوه خشک در اسفند ۱۴۰۰ تغییری نداشته است و همانند ماه قبل بهمن ماه میباشد . اگر قصد خرید میوه خشک برای شب عید را دارید هم اکنون میتوانید سفارش خود را ثبت نمائید.

قیمت خشکبار تیر ماه سال ۱۴۰۱

قیمت محصولات موژان

قیمت محصولات خارجی

قیمت خشکبار میوه بهمن ماه ۱۴۰۰

قیمت محصولات خارجی و صادراتی بهمن ماه

قیمت محصولات خارجی میوه خشک دی ماه ۱۴۰۰

قیمت-میوه-خشک-دی-۱۴۰۰

قیمت خشکبار میوه آذر ماه ۱۴۰۰

لیست قیمت محصولات خارجی آذر ماه  ۱۴۰۰

قیمت-میوه-خشک آبان ۱۴۰۰

قیمت میوه خشک مهر ۱۴۰۰

لیست قیمت شهریور ۱۴۰۰

لیست قیمت  مرداد ۱۴۰۰

لیست قیمت میوه خشک  مهر ۹۹

بهترین قیمت و بهترین کیفیت محصولات میوه خشک را از موژان بخواهید.

 

قیمت میوه خشک کیلویی و فله

یکی از عواملی که می‌تواند بر قیمت میوه خشک تاثیر بگذارد، نوع عرضه‌ی آن است. همان‌طور که می‌دانید میوه‌های خشک هم به صورت فله و هم به صورت بسته‌بندی در بازار به فروش می‌رسند. بدون شک قیمت تمام‌شده‌ی محصولات در بسته‌ای، تا حدی بیشتر از میوه‌ی خشک فله‌ای‌ست. برخی از هزینه‌هایی که باعث بیشتر بودن قیمت میوه خشک بسته بندی از قیمت میوه خشک کیلویی می‌شود عبارتند از:

  • هزینه‌ی تولید و چاپ بسته‌های میوه‌های خشک
  • هزینه‌ی نیروی کار و دستگاه‌های بسته بندی میوه خشک

گول عکس میوه خشک شده رو بسته بندی را نخورید

بر روی بسته‌بندی این محصولات، معمولاً عکس میوه خشک شده چاپ می‌شود. در این تصویر، هم‌چون هر محصول دیگر در بازار، شما میوه‌های خشک بسیار با کیفیت، براق و سالم را می‌بینید. اما همیشه آن‌چه درون بسته‌بندی‌ست، کیفیت تصویری که می‌بینید را ندارد. این یک روش بازاریابی‌ست که ما هیچ اعتقادی به آن نداریم. در واقع ما نیازی به چاپ تصاویر با کیفیت میوه‌ی خشک بر روی بسته‌بندی محصولات خود نداریم.

ما در کارخانه میوه خشک کنی موژان، برای اطمینان شما، از بسته‌بندی‌های شفاف برای عرضه‌ی محصولات خود استفاده می‌کنیم. به این ترتیب شما می‌توانید در هنگام خرید میوه خشک، محتویات درون بسته را به خوبی مشاهده کنید.

نکته‌ی مهم: محصولات موژان در بسته‌بندی‌های زیپ کیپ ارائه می‌شوند. این موضوع سبب راحتی شما در مصرف میوه‌ی خشک شده و می‌توانید تا تمام شدن میوه‌های خشک از بسته‌بندی آن استفاده کنید.

قیمت میوه خشک مخلوط

گفتیم یکی از عواملی که قیمت میوه خشک کیلویی را تعیین می‌کند، نوع میوه‌ی آن است. بدیهی‌ست که میوه‌ها با قیمت یکسانی در بازار عرضه نمی‌شوند. لذا قیمت خرید میوه خشک با توجه به نوع میوه متفاوت خواهد بود. قیمت میوه خشک مخلوط نیز برآیندی‌ست با توجه به نسبت میوه‌هایی که در بسته بندی وجود دارد.

نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید، اختلاف قیمت میوه خشک مخلوط اسلایس و شکسته است. میوه‌های خشک اسلایس قیمت بالاتری دارند. این میوه‌ها را می‌توان گزینه‌های مناسبی برای پذیرایی دانست. با نگاهی به بسته‌بندی عکس میوه خشک شده مخلوط در فروشگاه موژان، متوجه یک دست بودن اسلایس‌ها و کیفیت ظاهری بالای آن خواهید شد.

در مقابل اگر بخواهید میوه‌ی خشک را با قیمت پایین‌تری تهیه کنید، میوه خشک مخلوط شکسته انتخابی بسیار به جا خواهد بود. چرا که همان کیفیت و طعم را دارد و استانداردهای مهم در تولید آن رعایت شده‌اند.

قیمت سیب خشک

سیب خشک یکی از انواع محبوب میوه‌های خشک است. برای تهیه‌ی این محصول از تازه‌ترین و سالم‌ترین سیب استفاده شده و تولید آن در فضایی کاملاً بهداشتی انجام می‌شود. یکی از نکات مهم در تولید این محصول، عدم استفاده از مواد افزودنی‌ست.

قیمت سیب خشک موژان در بازار کاملا رقابتی بوده و شما با کمی بررسی متوجه این موضوع خواهید شد. این محصول به کشورهای مختلفی در جهان عرضه شده و کیفیت آن بسیار مورد استقبال مصرف‌کنندگان است. شما می‌توانید هر دو نوع سیب خشک شده قرمز و زرد را از طریق فروشگاه اینترنتی ما تهیه کنید.

قیمت کیوی خشک

کیوی خشک از دیگر محصولات پر طرفدار ماست. همان‌طور که می‌دانید کیوی آب فراوانی دارد و فرآیند خشک کردن آن نیز چالش‌های خاص خود را دارد. این میوه باید به حدی رسیده باشد که بافت آن هنوز نرم نشده باشد. چرا که در این صورت برش آن با کیفیت کم‌تری انجام می‌شود. در مقابل میوه نباید کال بوده و طعم آن ترش باشد.

قیمت کیوی تازه با توجه به فصل که اقدام به تهیه‌ی آن می‌کنید متفاوت است. این میوه از اواسط پاییز تا زمستان برداشت می‌شود و در این زمان کم‌ترین قیمت را دارد. این موضوع برای دیگر میوه‌ها نیز صادق است و این مسئله می‌تواند بر قیمت تولید میوه خشک تاثیر بگذارد.

برچسب ها

قیمت روز میوه خشک