آموزش, راهنمای خرید, سلامت, معرفی محصول

میوه پوملو چیست؟

میوه پوملو

میوه پوملو یا گریپ فروت چینی یکی دیگر از مرکبات وارداتی می‌باشد که رنگ سبز و گاهی اوقات زرد دارد. پوست این میوه شیرین و ضخیم است و قطر زیادی دارد اما از پوست آن برای تهیه مارمالاد یا شیرینی و دسر استفاده می‌شود. در این مقاله ما قصد داریم درباره خواص میوه پوملو صحبت کنیم اگر شما هم به این موضوع علاقمند هستید پس با ما در سایت موژان همراه باشید.

خواص میوه پوملو

کاهش وزن

میوه پوملو دارای مزایای زیادی است از قبیل کاهش وزن فرد مصرف کننده، آنزیم موجود در این میوه‌ها به اسم کارنیتین پالمیتیل ترانسفر نام دارد که به جز از موارد خیلی کم در اکثر غذاها یافت نمی‌شود. این آنزیم دارای نقش قدرتمندی در بدن برای مبارزه کردن با چاقی شکم دارد.

تقویت سلامت قلب

میوه پوملو حاوی مقادیر بسیاری است که برای سلامتی و قلب ضروری است، مخصوصا برای تنظیم فشارخون و کاهش سطح کلسترون بد در بدن که به معنای کاهش خطر سکته مغزی و حمله قلبی است.

مقابله با سرطان

پوملو سرشار از فلاونوئیدها هست. فلانوئیدها آنتی اکسیدان‌هایی است که به کاهش خطر ابتلا به سرطان لوزالمعده و پستان کمک زیادی می‌کنند. این میوه سرشار از فیبر می‌باشد که به کاهش خطر سرطان روده بزرگ کمک می‌کند.

رشد مو

پوملو حاوی مواد مغذی ضروری مو مثل ویتامین‌های C، B، A و روی است که نقش اساسی در حفظ تحریک رشد، سلامت مو و افزایش تراکم آن دارند.

تقویت دستگاه گوارش

تقویت دستگاه گوارش را می‌توان از مزایای میوه پوملو نام برد. این میوه به هضم غذا کمک زیادی می‌کند و به علاوه از بروز بیماری‌هایی مثل یبوست پیشگیری می‌کند.

میوه خشک پوملو حبه ایی

تقویت قدرت بینایی

ویتامین A نقش بسیاری در تقویت بینایی دارد. میزان زیاد این ویتامین در میوه پوملو به تقویت قوه بینایی کمک می‌کند. از سایر میوه‌هایی که حاوی ویتامین A هستند و می‌توان به هویج و کدو حلوایی اشاره کرد.

 

پوملو حبه

فواید بی‌نظیر پوست پوملو

پوست پوملو سرشار از ماده‌ای به اسم پکتین است که نوعی فیبر قابل حل در آب نیز محسوب می‌شود و می‌تواند در کاهش میزان کلسترون جذب شده در خون موثر باشد. با کاهش سطح کلسترول خون، گردش خون تقویت شده و از ابتلا به بیماری قلبی پیشگیری می‌شود؛ در نهایت استفاده از پوست پوملو برای افرادی، که مبتلا به عارضه کبد چرب هستند خیلی مفید است. به کارگیری از فیبر به افراید که به دنبال کاهش وزن می‌باشند توصیه می‌شود چرا که این ماده می‌تواند بدون افزایش کالری مصرفی، احساس برطرف شدن اشتها را نیز ایجاد نماید.

میوه خشک پوملو

میوه پوملو در دسته مرکبات هست، میوه خشک پوملو حبه‌ای سبب تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش فشارخون، بهبود استخوان‌ها و سلامت دندان و دهان و …. می‌شود در ادامه به خواص میوه خشک پوملو حبه‌ای می‌پردازیم:

  • کمبود پتاسیم موجود دربدن، سبب ضعف اعصاب و ماهیچه‌ها می‌گردد.
  • تقویت دستگاه گوارش یکی دیگر از خواص میوه خشک پوملو است.
  • ویتامین C موجود در پوملو چند برابر میوه خشک پرتقال است
  • پتاسیم موجود در پوملو حبه‌ای ادارآور است و سموم و مواد زاید را از بدن دفع می‌کند.
  • فیبر و پروتئین موجود در میوه خشک پوملو حبه‌ایی، سبب احساس سیری طولانی مدت می‌شود در نهایت به کاهش وزن کمک می‌کند.

موژان فروشگاه خرید میوه خشک

خیلی از افراد خرید میوه خشک را به دلایلی ترجیح می‌دهند، فروشگاه موژان این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا هر نوع میوه خشکی که می‌خواهید از قبیل پوملو خشک، انبه خشک، خرمالو خشک، زردآلو خشک و ….  را تهیه کنید شما می‌توانید برای خرید با شماره‌های زیر در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس:

۰۲۱۵۶۳۹۱۹۳۶

۰۹۱۲۳۲۵۰۱۹۰

 

۴,۶۰۸
https://mojan-co.com/?p=11428
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها