آموزش, سلامت

خواص بادام درختی برای چاقی صورت

خواص بادام درختی برای چاقی صورت

آخرین بروز رسانی ۴ شهریور, ۱۴۰۲ توسط تحریریه موژان

خواص بادام درختی برای چاقی صورت بسیاری از افراد را به مصرف این مغز مقوی ترغیب کرده است. در این مقاله از سایت موژان بیشتر با خواص بادام درختی برای چاقی صورت آشنا خواهیم شد.

خواص بادام درختی برای چاقی صورت

صورت بیش از حد لاغر که ممکن است چهره را به صورت پریشان و رنگ پریده نشان دهد، دغدغه افراد زیادی است. یکی از راه‌ها برای چاقی صورت تزریق ژل، فیلر و چربی است. اما این روش‌ها نیاز به ترمیم چند ماهه دارند و همیشگی نیستند.

در مقابل مواد غذایی طبیعی وجود دارند که به دلیل داشتن خواص مؤثر در چاقی صورت گزینه سالم‌تر و طبیعی‌تری برای چاقی صورت هستند. بادام درختی یکی از این مواد طبیعی است که می‌تواند موجب افزایش حجم صورت شود.

امگا۳، چربی‌های غیر اشباع، کالری، ویتامین E و پروتئین از خواص بادام درختی برای چاقی صورت هستند. در واقع این مواد مغذی و مقوی هستند که می‌توانند موجب چاقی صورت شوند. ویتامین E موجود در بادام درختی، خون‌رسانی به پوست صورت را تقویت می‌کند و موجب شادابی چهره شما می‌شود.

طریقه مصرف بادام درختی برای چاقی صورت

طریقه مصرف بادام درختی برای چاقی صورت

هر ۱۰۰ گرم بادام درختی، ۵۷۶ کالری دارد که می‌تواند موجب چاقی صورت شود. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، در طول روز و در وعده‌های مختلف ۵ تا ۱۲ عدد بادام درختی مصرف کنید.

بادام درختی آسیاب شده نیز روش دیگری برای مصرف بادام درختی است تا صورت شما پر شود. این پودر را می‌توانید در میان وعده‌ها و دسرها استفاده کنید و مواد مغذی آن را دریافت کنید.

سایر خواص بادام درختی برای زیبایی

آنتی اکسیدان‌هایی که بسیار زیادی در بادام درختی وجود دارند. با مصرف این مغز و دریافت مواد مقدی آن می‌توانید چین و چروک صورت خود را کاهش دهید.

  • ویتامین‌های گروه B موجود در بادام درختی می‌توانند از ریزش مو پیشگیری کنند و استحکام مو را تقویت کنند.
  • آنتی اکسیدان‌های بادام درختی از سلول‌های پوست در برابر آلودگی‌ها و اشعه ماورای بنفش محافظت می‌کنند.
  • منیزیم از دیگر خواص بادام درختی است که رشد موها را افزایش می‌دهد و آن را تقویت می‌کند.

 

روغن بادام درختی-خواص بادام درختی برای چاقی صورت

روغن بادام درختی

حالا که صحبت از زیبایی و شادابی پوست و مو است، نباید از روغن بادام درختی غافل شد. از بادام درختی به دلیل خواص شگفت‌انگیزی که برای پوست و مو دارد، روغن بسیار مرغوبی به دست می‌آید. از این روغن در تولید مواد آرایشی و بهداشتی بسیار استفاده می‏شود تا نتایج زیبایی، شادابی و تقویتی این محصولات را بهبود دهد.

شما می‌توانید روغن بادام درختی را به طور خالص تهیه کنید و برای ماساژ صورت، آبرسانی ساقه مو و پاک کردن آرایش صورت استفاده کنید. حتما از فروشگاه معتبر روغن بادام درختی را تهیه کنید تا خواص آن را به طور کامل دریافت کنید و آسیبی به پوست و موی شما در اثر روغن تقلبی وارد نشود.

آجیل‌ها به طور کلی به دلیل داشتن چربی غیر اشباع و کالری مورد نیاز بدن، راه سالم و مقوی برای تامین نیازهای بدن به انواع مواد مغذی و مقوی هستند. لاغری صورت نیز می‌تواند به وسیله پروتئین، چربی غیر اشباع و سایر مواد معدنی موجود در آجیل برطرف شود و فرد صورت پر و گونه‌های برجسته داشته باشد. با مراجعه به فروشگاه موژان می‌توانید انواع آجیل تازه، باکیفیت و مرغوب را تهیه کنید و از خواص آن‌ها بهره‌مند شوید.

میوه خشک

میوه خشک

سخن پایانی

خواص بادام درختی برای چاقی صورت می‌تواند راه مؤثری در از بین بردن این دغدغه باشد. صورت لاغر و پریشان، چین و چروک‌ها را نیز عمیق‌تر نشان می‌دهد که این مساله باب میل کسی نیست. در این مقاله از خواص بادام درختی برای چاقی صورت صحبت کردیم و مواد مقوی که موجب تاثیرگذاری بادام درختی برای چاقی صورت می‌شود را معرفی کردیم.

منبع

 

۸۷۷
https://mojan-co.com/?p=13467
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها